AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Hadde du kjøpt nå hvis du uansett var på utkikk eller om du hadde venta å sett om boligprisene går ned? Anonymkode: f51f6...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg venter fordi jeg er redd for å ikke få solgt den boligen jeg har nå, eller måtte selge til veldig lav pris. Anonymkode: a2004...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Er jo mulig det blir lite boliger til salgs nå, som gjør de få ute attraktive. Eller andre veien, det kan bli veldig mange til slags. Det vet man ikke. Anonymkode: cc0c6...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Tror egentlig man kan få gjort en god deal nå, hvis det er få på visninger pga total lockdown. Spørs om det blir avholdt visninger da. I Oslo har det lett vært over 50 innom i det siste og det bryter jo med reglene. Anonymkode: cc0c6...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 Hadde ikke gått på visning, så derfor hadde jeg ikke prøvd å selge heller. Anonymkode: ea7fe...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 Du kan jo ligge inn skambud til 10% av prisantydning og se hva som skjer. Koronaviruset kommer til å holde på en stund. Det finnes nok av folk som lever fra hånd til munn, og antagelig vil en del personer måtte selge bolig billig for å kunne betjene lånet. Anonymkode: c3aaa...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energidronning Skrevet 12. mars 2020 #7 Del Skrevet 12. mars 2020 dette er alt du trenger å vite: selg eiendom nå om du har bolig i storbyene (Oslo, Bergen...) kjøp bolig langt unna "sivilisasjon", på bygda, spesielt i små kommuner, for eks. Ylvingen (husker dere den vakre øya fra Himmelblå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg vil tro at de som har mulighet til det, utsetter salg av boligen sin. Men må man selge, så holdes det visning, og da er det trolig at du kanskje er den eneste på visning, og kan gjøre et bra kjøp. På den annen side, skal du selv selge, kjøper og selger du fortsatt i samme marked. Men realistisk, så er dette forbigående. Og vi er raske til å bekymre oss, og like raske med å gå tilbake til normalen. Anonymkode: 83063...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg