G.A. Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Leser så møye om diverse metoder for å finne EL og fruktbare perioder. Mye intressant. :-) Men hva er egentligt best? Hvilken metode velger dere? -Temping -Følge med på EL-slim -Kjenne på livmortappen Er litt forvirra her. Bruker alle metodene om hverandre, men resultatene varierer jo.. :oops: Og så et spørsmål om temping... Tempen skal øke etter EL. Hvor mye er det vanlig den skal øke? Jeg har hatt gradvis økning de siste dagene fra 36,11 til 36,99.. Har den økt for mye, kan det vær jeg heller brygger på noe?? :-?
Snuppelure Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har bare talt dager jeg... Har helt stabil syklus. Og det har alltid stemt i forhold til UL som jeg har gått til ofte. Forsøkte en gang EL-tester, og de bare bekreftet det samme som jeg alltid kom frem til selv også. Om du ikke har veldig ujevne sykluser behøver du ike stresse så veldig med denne jakten. Da vil telling i kalenderen føre deg minst like langt. Men er syklusene ustabile vil du selvfølgelig ha glede og nytte av å sjekke slim, tapp, og temp gjerne i kombinason om det ikke blir for mye for deg.
Malama Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Stabil syklus hjelper lite dersom man ikke vet hvilken dag i syklusen mn har EL på da... Men det tar tid å bli kjent med kroppen, både temping og slim/tapp er noe mam må lære seg å tolke, slik jeg føler det i alle fall (men kanskje min kropp er ekstra vanskelig å skjønne siden jeg ikke hadde EL de to første månedene etter pillene (men stabil syklus hadde jeg altså!) og er noe usikker på denne tredje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå