Ophelia Skrevet 10. september 2002 #1 Del Skrevet 10. september 2002 Fikk denne på mobilen, men skjøner ikke bæra.. Barn ler av det, voksne kommer i fengsel av det, Rema 1000 har det og du finner det på toget. Hva er det? Noen son vet svaret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Har du fått vite svaret, Ophelia? Jeg irriterer vettet av meg over at jeg ikke klarer den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. september 2002 #3 Del Skrevet 11. september 2002 Det er rett og slett respektløst å sende slike gåter som meldinger. W Heldigvis er det bare en tullebeskjed uten noen mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 *klør seg i hodet* hmmm.... reklame (nei, det kommer du ikke i fengsel av..)??? Dop (nei, passer heller ikke, ikke med Rema 1000 og barn som ler)??? Klarer ikke å koble disse tingene jeg.... Vet du svaret nå, Ophelia? Jeg hater å gå rundt og lure på svaret på gåter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 12. september 2002 #5 Del Skrevet 12. september 2002 Har irritert meg over denne i et par uker nå, og hadde satt stor pris på et svar.... En liten brainstorming kanskje? Det er kanskje ikke så lett å ramse opp hva barn ler av eller hva som finnes på REMA, så kanskje det er mulig å starte med toget. Det må jo kanskje være noe som bare finnes på toget? (seter, do og vinduer kan en jo finne mange steder). Hmm. Ikke så lett som jeg trodde. Sviller? Tja, de er vel UNDER toget. Andre gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 12. september 2002 #6 Del Skrevet 12. september 2002 Sannsynligvis ordet "det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #7 Del Skrevet 12. september 2002 Det er bare en tullegåte. Det fins ingen svar. Denne er sendt ut for at folk skal irritere seg. Hva med denne. Cowboyen ridde inn i landsbyen på en onsdag og redd ut igjen på fredag, han hadde da vært i byen i 4 dager. Hvordan har dette seg?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 12. september 2002 #8 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg vet, jeg vet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #9 Del Skrevet 12. september 2002 ok, den var kanskje i letteste laget..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #10 Del Skrevet 12. september 2002 Heh? Er onsdag og fredag navn på hestene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 12. september 2002 #11 Del Skrevet 12. september 2002 Barn ler av det, voksne kommer i fengsel av det, Rema 1000 har det og du finner det på toget. Hva er det? Noen son vet svaret?? Den er egentlig slik: Barn ler av det, voksne kommer i fengsel av det, de har det på Rema 1000 og du finner det på toget. Svaret er UNIFORM. Barn ler av klovner. Klovner har kostyme. Kostyme er deres uniform. Politiet har uniform. Politiet arresterer voksne. Get it? De ansatte på Rema 1000 har uniform. Konduktøren på toget har uniform. Teit, men sant! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 12. september 2002 #12 Del Skrevet 12. september 2002 FYTTI! Jaja, så kan jeg i alle fall glemme den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia Skrevet 12. september 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 12. september 2002 ahhh....uniform er det jo selvfølgelig. :oops: Takk for svar Tvilling76....endelig en god natt søvn, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå