Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2005 #1 Del Skrevet 13. juni 2005 Noen her som har erfaringer med dette? Jeg har fått henvisning til dette av legen min, men er usikke rpå hva det egentlig går ut på? Ble ikke noe klokere av (den dårlige) forklaringen hennes heller.. :klø: Noen som har prøvd? Finner heller ingen som driver med dette i Oslo (har ringt ca 25 tlf), så om noen vet om et sted blir jeg veldig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2005 #2 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du søker på psykomotorisk fysioterapi får du opp mange behandlere og beskrivelser av terapien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2005 #3 Del Skrevet 13. juni 2005 Har søkt på gulesider, men ingen av de som kom opp drev med det! :o De visste ikke at de sto oppført der engang! Og når jeg søker i google finner jeg ingen behandlere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. juni 2005 #4 Del Skrevet 13. juni 2005 Be legen din skaffe deg en oversikt over hvem du kan kontakte. Her en mini kortversjonforklaring av Psykomotorisk fysioterapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2005 #5 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg søkte på Kvasir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. juni 2005 #6 Del Skrevet 13. juni 2005 For meg har psykomotorisk fysioterapi vært helt utrolig effektivt. Det er ikke nødvendigvis noen enkel prosess, ei heller kortvarig, men kan være verdt å prøve. Det spørs jo hva det er du sliter med. Du kan jo sjekke om det er en terapeut tilknyttet en av de psykiatriske poliklinikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 15. juni 2005 #7 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvis du går inn på http://unity.no, og terapeutene, så står det oppført en dame som driver med psykomotorikk. Har ikke prøvd dette selv, men syns det høres interessant ut. Håper det kan hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juni 2005 #8 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er forskjellig hvordan den psykomotoriske behandlingen utføres. Noen bruker mye av tiden til å snakke - sammen med øvelser og massasje , noen bruker mer øvelser , og noen bruker mest massasje. Har selv fått massasje og lærte noen avslappnings/avspenningsøvelser - som jeg hadde utrolig glede av. (Og den formen for massasje - burde nesten være en menneskerett .. for maken til avspennende - og "løsende" massasje. Det var bare helt fantastisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #9 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvis du går inn på http://unity.no, og terapeutene, så står det oppført en dame som driver med psykomotorikk. Har ikke prøvd dette selv, men syns det høres interessant ut. Håper det kan hjelpe deg! Tusen takk! Skal ringe de og høre imorgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå