Gå til innhold

Venn skal ha bursdagsfeiring på restaurant i Oslo i morgen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg er enig i dette. Men jeg synes det er en ubehagelig situasjon å skulle si at jeg ikke vil komme pga dette. Alle andre i akkurat denne vennegjengen tenker helt ulikt enn meg og synes det er tull å ikke dra.. 

Anonymkode: 50423...665

og det å gi etter for gruppepresset er viktigere enn å beskytte ditt eget barn mot smitte ? 
Herregud. Grow a spine. 

Vil du virkelig beholde disse egosentriske drittsekkene som venner. Bli en trendsetter. Himle med øynene når de snakker. få de til å fatte hvor jævlia idiot de er......

Du har ikke ansvar for deg selv. Du har ansvar for barnet ditt. Det er viktigere enn å tøffe seg sammen med noe vestkantdrittsekker.....

Anonymkode: d855a...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venn som har samlet en gjeng på 25 stykker som skal møtes på restaurant i Oslo i morgen for bursdagsmiddag. Jeg er sånn i tvil om jeg skal reise eller ikke med tanke på situasjonen i Oslo på grunn av koronaviruset. For å komme meg dit må jeg bruke kollektivtransport frem og tilbake i tillegg til å sitte i restaurant med mange andre. Jeg er ikke selv i noen risikogruppe, men har eldre foreldre og et lite barn hjemme. Jeg vet at vennen min ikke kommer til å avlyse selv og at han synes hele korona greiene er et stort hysteri, så jeg vet han vil bli sint og skuffet dersom jeg avlyser og ikke kommer på bursdagsfeiringen hans.. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 50423...665

Du får forklare situasjonen. Om han ikke forstår så ser du hvor god venn han liksom er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rebony skrev:

Får dra en liten løgn og finne på en annen unnskyldning da. Si du er syk ;) 

Haha. Si du har fått corona. Da vil han ikke ha deg der uansett 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...