Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kamerat som nylig har død av et eller annet (jeg vil anta er) narkotikarelatert. Vi hadde mer kontakt for noen år siden, men vi har alltid snakket sammen når vi har møttes og hatt en hyggelig tone. Jeg kjenner foreldrene også litt, er det rart å kjøpe en blomsterbukett og gå hjem til dem med? Jeg er veldig usikker. Hva tenker dere?

Anonymkode: 4d275...b8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send den til dem. Eventuelt dra til dem, men ikke forvent å få komme inn på besøk. De trenger nok fred til å sørge nå, til tross for at de setter pris på omtanken.

Anonymkode: 1dd09...007

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp opplevd det samme selv. Jeg er i sorg, aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg var ganske care mot han sist gang jeg prata med han også. Føler alt er min feil. Kjenner ikke familien 

Anonymkode: 5c957...f3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send gjerne en blomsterbukett hjem til familien, de vil garantert sette pris på omtanken. 

Anonymkode: 9f5ab...fc3

• Liker 5
Skrevet

Tror det er en veldig fin gest jeg. Da får foreldrene vite at du var en venn/bekjent som bryr seg nok til å sende blomster. Er nok mye mer trist om de ikke får noen blomster.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det vil være veldig fint gjort av deg 💕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da pappaen min døde fikk vi blomster av barndomsvenner jeg ikke hadde kontakt med lenger. Det var så fint!

Anonymkode: 92a07...5bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for alle svar. Da tror jeg at jeg kjøper blomster og drar dit etter jobben i morgen.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Takk for alle svar. Da tror jeg at jeg kjøper blomster og drar dit etter jobben i morgen.

❤️

Skrevet

Hørte en gang om noen som hadde lagd den bok der de hadde med bilder og små historier om ting de hadde opplevd, og ting de satte pris på med den avdøde. Det synes jeg høres så fint ut! Tror en god trøst for etterlatte er å se at den de har mistet, har betydd noe for andre også, og da får de kanskje bli kjent med en side av sønnen som de ikke visste alt om. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke står i dødsannonsen "vennligst ingen blomster til hjemmene" vil det bare være hyggelig, synes jeg.

Anonymkode: 03014...8e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...