Gå til innhold

Utløpsdato på antibac!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si? 

Her noen små tuber som utløp i 2017 og noen sånne våtservietter som utløp i 2012 (!) og en litt større flaske som utløp i 2019... Kan de brukes eller har de bare null effekt? 

Anonymkode: 2f6ea...09e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

alkoholen har nok fordampet, slik at den ikke blir effektiv. Tenker det er grunnen.

Anonymkode: 62188...e88

AnonymBruker
Skrevet

"Alt" er pålagt en holdbarhetsdato. Alkoholen fordamer ikke såfremt flasken er tett.

Litt som sprit, den går faktisk ikke ut på dato med det første. Og apropo sprit, det er nettopp hva antibacen i hovedsak består av.

Anonymkode: 32987...b4a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stor pumpeflaske som jeg kjøpte i forbindelse med noro-virus for noen år siden, gikk ut for et år siden. Den er nesten full, og konsistens og lukt er som vanlig så jeg tar sjansen på at den duger. Den er uansett bare et supplement til håndvasken. 

Anonymkode: 64d6e...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd "sur" antibac på jobben, lukter spesielt og har gått i søppla.

Anonymkode: 2f390...c91

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd "sur" antibac på jobben, lukter spesielt og har gått i søppla.

De hadde ikke "vannet den ut"?  Spør fordi det gjorde de der jeg jobbet for noe år siden, noe jeg ikke var veldig imponert over.. >.>

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De hadde ikke "vannet den ut"?  Spør fordi det gjorde de der jeg jobbet for noe år siden, noe jeg ikke var veldig imponert over.. >.>

Nope, de blir sure opplevd det flere ganger med dispenserflasker som henger på steder hvor de blir lite brukt.

• Opprett ny...