AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Er det noen som vet om det noe sted i Norge er åpnet for at man kan melde seg som frivillig for å hjelpe til? Da tenker jeg på alt mulig som kan hjelpe landet med å komme gjennom denne krisen. Hjelpe med testing, hjelpe med å registrere ting og tang, hjelpe med transport av saker og ting og mennesker, hva som helst egentlig for å hjelpe et overbelastet helsesystem og et verdenssamfunn i krise. Jeg melder meg gjerne! Anonymkode: bfa90...514 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Tror du må ha utdanning til det innen medisin som lege, men det er sikkert mulig å hjelpe til med handling for eldre og de med svakt imunnforsvar. Anonymkode: 4a265...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Så ikke denne før jeg startet en lignende tråd selv. Hvordan kommer jeg i kontakt med de som kan trenge hjelp med handling/utkjøring av mat? Bør jeg kontakte butikker som tilbyr tjenesten, vente på at kommunen selv tilbyr slike tjenester, prøve å kontakte folk direkte? Anonymkode: 97159...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du må ha utdanning til det innen medisin som lege, men det er sikkert mulig å hjelpe til med handling for eldre og de med svakt imunnforsvar. Anonymkode: 4a265...c88 Altså, ingen andre enn leger kan selvsagt arbeide som leger, det var virkelig ikke det jeg siktet til. Jeg lurte på om det er noen kommuner eller andre i landet som har åpnet for frivillighet på områder det ER mulig å hjelpe til med. Anonymkode: bfa90...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 Det må du nesten ta kontakt med din egen kommune eller frivillighetssentralen der du bor. Evt hvis det ikke er åpent, sleng ut en annonse/innlegg i gruppe på fb at du er villig til å hjelpe Anonymkode: 4a265...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg