AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Vi prøver iherdig å få ettåringen til å sove i egen seng. Så fort vi legger han ned så griner han, han roer seg så fort vi løfter han opp igjen men samme hva så griner han nærmest før han treffer senga. Har samsovet med han fram til nå fordi han våkna hver eneste time tidligere og jeg holdt på å bli sprø tilslutt. Vi venter baby om noen mnder og vi ønsker å få han over i seng en stund før det så han slipper å føle at han blir byttet ut av ny baby når han da skal sove på eget rom. Hvor lenge etter at han har roa seg bør vi prøve å legge han ned igjen? Virker nesten ikke som om det spiller noe rolle om vl venter 1 min eller 10. Vi skjønner at dette kommer til å ta lang tid men han viser absolutt null tegn til å ville sove i senga si. Råd og tips mottas med stor takk men skrikekurer og lignende trenger ikke å rådes om da det er helt uaktuelt. Anonymkode: f528b...847
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 Vi har hatt samme problemet med vår yngste. Vi satt ved siden av og hadde en hånd inn, hun reiste seg utallige ganger og gråt, men vi var rolige, sang litt, la henne forsiktig ned igjen og satt ved siden av til hun sovnet. Jeg har ikke helt troa på å løfte de ut av senga for å roe og så legge ned igjen. Det gjorde ihvertfall ting bare verre her. Det er ikke gråtekur så lenge man sitter ved siden av og er nær barnet. Det har tatt noen måneder, men nå går legging mye raskere og hun er trygg i senga si. Før hylte hun bare hun så senga omtrent. Hun finner også oftere roen selv om hun våkner i løpet av natten, hvilket var utenkelig før. 20 mnd nå. Anonymkode: 100a5...590
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 Kanskje prøve sovepose? Anonymkode: 04453...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå