Gå til innhold

"En kvikkas"

Gjest Fersk i gamet

Fremhevede innlegg

Gjest Fersk i gamet
Skrevet

Når synes dere det passer å ta en kvikkas med kjæresten? I hvilke sammenhenger, og ikke minst hvor og nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat når dere har lyst, akkurat der dere er. Det er det som er poenget med dem - etter min mening.

Gjest gjest1
Skrevet

Rett før det kommer besøk, og man virkelig MÅ

Skrevet

Om morgenen (Når man i hvert fall ikke har tid :sjarmor:!)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Helst i kvart over syv tiden, sånn helt spontant og presis.

Skrevet

Kommer dere etter en kjapp en da? ( 2-5 min!) ? Gutten kommer vel alltid men hva med jenten?

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Skrevet
Kommer dere etter en kjapp en da? ( 2-5 min!) ? Gutten kommer vel alltid men hva med jenten?

Må man alltid "komme"? Hvorfor ikke bare ta en kjapp en for lekens skyld - og heller ta det helt ut når man har bedre tid? Vi tar ofte en "halv" kjapp en bare fordi vi har lyst, og river oss fra hverandre før vi gjør oss klar til det vi skal være klar til.

Og jeg har ingenting imot å ikke komme, selv om typen gjør det. Jeg har ikke behov for orgasme hver gang, nyter de minuttene "vi har oss" uansett jeg.

Gjest seroxata
Skrevet

hvorsomhelst, nårsomhelst :sjarmor: iallefall ikke langt unna

Gjest Amona
Skrevet

Må man alltid "komme"? Hvorfor ikke bare ta en kjapp en for lekens skyld - og heller ta det helt ut når man har bedre tid? Vi tar ofte en "halv" kjapp en bare fordi vi har lyst, og river oss fra hverandre før vi gjør oss klar til det vi skal være klar til.

Og jeg har ingenting imot å ikke komme, selv om typen gjør det. Jeg har ikke behov for orgasme hver gang, nyter de minuttene "vi har oss" uansett jeg.

Det viktigste er kosen ja, ikke nødevendigvis det å få en orgasme.

Dessuten, så får vel ikke mannen orgasme hver gang han heller vil jeg tro. Utløsning ja, men det er ikke det samme som orgasme hos menn.

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Skrevet
Akkurat når dere har lyst, akkurat der dere er. Det er det som er poenget med dem - etter min mening.

Nettopp.

Jeg kommer bestandig, kjapp eller ikke. Jeg synes faktisk orgasme teller veldig mye, og jeg er glad jeg har en samboer som bryr seg om at jeg har det godt også.

Gjest GreenSky
Skrevet
Når synes dere det passer å ta en kvikkas med kjæresten? I hvilke sammenhenger, og ikke minst hvor og nå?

I bøttekottet hver mandag mellom kl 20.57 og kl. 21.00.

Gjest SumoBryter
Skrevet

da jeg har lyst på en og det ikke er andre mennesker noe sted.

• 2 uker senere...
Skrevet

Først må jo dama ville ha en kvikk en...

Skrevet

En kvikkas, ja...sist gang var i dag mens brøddeigen sto til heving. Deilig!!

Men vi har ikke så ofte sånne kjappiser, vi.

Gjest Hui i svingen
Skrevet
En kvikkas, ja...sist gang var i dag mens brøddeigen sto til heving. Deilig!!

Men vi har ikke så ofte sånne kjappiser, vi.

Hvor lenge står en brøddeig til heving? Tipper den står lenger enn hva en kvikkas kan defineres til...

Skrevet

Skriver under her jeg! :)

Gjest gjest1
Skrevet

:enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...