Gjest Fersk i gamet Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Når synes dere det passer å ta en kvikkas med kjæresten? I hvilke sammenhenger, og ikke minst hvor og nå?
Trampe Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Akkurat når dere har lyst, akkurat der dere er. Det er det som er poenget med dem - etter min mening.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Rett før det kommer besøk, og man virkelig MÅ
Gjest Dum Perignon Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Helst i kvart over syv tiden, sånn helt spontant og presis.
Icy Skrevet 13. juni 2005 #7 Skrevet 13. juni 2005 Kommer dere etter en kjapp en da? ( 2-5 min!) ? Gutten kommer vel alltid men hva med jenten?
Litt Lost Skrevet 13. juni 2005 #9 Skrevet 13. juni 2005 Kommer dere etter en kjapp en da? ( 2-5 min!) ? Gutten kommer vel alltid men hva med jenten? Må man alltid "komme"? Hvorfor ikke bare ta en kjapp en for lekens skyld - og heller ta det helt ut når man har bedre tid? Vi tar ofte en "halv" kjapp en bare fordi vi har lyst, og river oss fra hverandre før vi gjør oss klar til det vi skal være klar til. Og jeg har ingenting imot å ikke komme, selv om typen gjør det. Jeg har ikke behov for orgasme hver gang, nyter de minuttene "vi har oss" uansett jeg.
Gjest seroxata Skrevet 14. juni 2005 #10 Skrevet 14. juni 2005 hvorsomhelst, nårsomhelst iallefall ikke langt unna
Gjest Amona Skrevet 14. juni 2005 #11 Skrevet 14. juni 2005 Må man alltid "komme"? Hvorfor ikke bare ta en kjapp en for lekens skyld - og heller ta det helt ut når man har bedre tid? Vi tar ofte en "halv" kjapp en bare fordi vi har lyst, og river oss fra hverandre før vi gjør oss klar til det vi skal være klar til. Og jeg har ingenting imot å ikke komme, selv om typen gjør det. Jeg har ikke behov for orgasme hver gang, nyter de minuttene "vi har oss" uansett jeg. Det viktigste er kosen ja, ikke nødevendigvis det å få en orgasme. Dessuten, så får vel ikke mannen orgasme hver gang han heller vil jeg tro. Utløsning ja, men det er ikke det samme som orgasme hos menn.
Arkana Skrevet 14. juni 2005 #13 Skrevet 14. juni 2005 Akkurat når dere har lyst, akkurat der dere er. Det er det som er poenget med dem - etter min mening. Nettopp. Kommer dere etter en kjapp en da? ( 2-5 min!) ? Gutten kommer vel alltid men hva med jenten? Jeg kommer bestandig, kjapp eller ikke. Jeg synes faktisk orgasme teller veldig mye, og jeg er glad jeg har en samboer som bryr seg om at jeg har det godt også.
Gjest GreenSky Skrevet 14. juni 2005 #14 Skrevet 14. juni 2005 Når synes dere det passer å ta en kvikkas med kjæresten? I hvilke sammenhenger, og ikke minst hvor og nå? I bøttekottet hver mandag mellom kl 20.57 og kl. 21.00.
Gjest SumoBryter Skrevet 14. juni 2005 #15 Skrevet 14. juni 2005 da jeg har lyst på en og det ikke er andre mennesker noe sted.
Nabodama Skrevet 25. juni 2005 #17 Skrevet 25. juni 2005 En kvikkas, ja...sist gang var i dag mens brøddeigen sto til heving. Deilig!! Men vi har ikke så ofte sånne kjappiser, vi.
Gjest Hui i svingen Skrevet 26. juni 2005 #18 Skrevet 26. juni 2005 En kvikkas, ja...sist gang var i dag mens brøddeigen sto til heving. Deilig!! Men vi har ikke så ofte sånne kjappiser, vi. Hvor lenge står en brøddeig til heving? Tipper den står lenger enn hva en kvikkas kan defineres til...
CeeCee Skrevet 27. juni 2005 #19 Skrevet 27. juni 2005 Akkurat når dere har lyst, akkurat der dere er. Det er det som er poenget med dem - etter min mening. Skriver under her jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2005 #20 Skrevet 27. juni 2005 Akkurat når dere har lyst, akkurat der dere er. Det er det som er poenget med dem - etter min mening. :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå