Gå til innhold

Hva med utvekslingsstudentene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sønnen min er på utveksling i Nederland, byen han bor i er hardt angrepet og jeg er bekymret. Han bor langt fra andre studenter han kjenner, og har ingen nettverk, hva om han blir syk? Jeg mener han bør komme seg hjem i påsken som planlagt, og helse bli her. Han er bekymret for eksamen og vil ikke reise før semestert er over.

Er jeg hysterisk?

Anonymkode: 52d6d...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vel han har jo et godt utgangspunkt om han bor langt fra andre studenter og ikke har noe sosialt nettverk. I disse dager så er det jo slike ting som er farlig. Det er nok tryggere for han å holde seg der enn å reise rundt med fly nå.

Anonymkode: 2fb97...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye tryggere om han blir der, holder seg unna folk (spesielt store folkemengder) og har god håndhygiene. Sjansen er nok større for at han drar det på seg om han begynner å ta kollektivt for å komme seg på flyplassen, for deretter å sitte i en blikkboks med resirkulert luft. 

Anonymkode: 38572...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ventet til påske og sett det an da. Det kan være risikabelt å reise om de stenger ned så han ikke får komme tilbake å ta eksamen, men om det ser ut til å stabilisere seg noe før påske med tanke på reiser, hadde jeg latt ham komme hjem. Han er ung og blir sannsynligvis ikke veldig hardt rammet om han blir syk, men det er mulig han går glipp av eksamen om han befinner seg i feil land. 

Anonymkode: a576b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...