Gå til innhold

Familiesvømming lørdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bør vi droppe?

Anonymkode: 5c1bd...fb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: fb4f4...9cd

AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig noe å lure på? Klart du dropper det, her hvor jeg bor er alt stengt ned. Arrangementer med over 50 deltagere skal godkjennes av smittevernlegen. Hvor mange er det i en svømmehall?

Anonymkode: dd3db...a1a

AnonymBruker
Skrevet

Svarer er åpenbart ja.

Anonymkode: ed5ae...636

AnonymBruker
Skrevet

Mine 2 minste skulle hatt svømming på fredag, avlyst.

Tenker at det er ett av de mindre farlige stedene å være, men tar ikke sjansen.

Anonymkode: 9ddbd...de8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig noe å lure på? Klart du dropper det, her hvor jeg bor er alt stengt ned. Arrangementer med over 50 deltagere skal godkjennes av smittevernlegen. Hvor mange er det i en svømmehall?

Anonymkode: dd3db...a1a

Kommer selvfølgelig ann på hvor man bor.

Her er ingenting steng og ingen arrangement er avlyst. Nærmeste smittede person er 11 timer unna med bil. Livet fortsetter som før inntil videre. 

Vi drar både i bursdag og på svømming på fredag. Og på lørdag skal jeg på et arrangement. 

Anonymkode: 95e5d...a51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer selvfølgelig ann på hvor man bor.

Her er ingenting steng og ingen arrangement er avlyst. Nærmeste smittede person er 11 timer unna med bil. Livet fortsetter som før inntil videre. 

Vi drar både i bursdag og på svømming på fredag. Og på lørdag skal jeg på et arrangement. 

Akkurat det kan du overhodet ikke være sikker på. 

AnonymBruker
Skrevet

Ting man ikke MÅ på dropper man. Det blir anbefalt å droppe bursdager osv, så ja. 

Anonymkode: 7fcda...3b9

• Liker 1
Skrevet

Her er svømmehallen stengt av kommunelegen. Ingen påvist smitta i kommunen. Dropp det

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det kan du overhodet ikke være sikker på. 

Jo, når man bor i en bygd med under 100 mennesker, og man vet at ingen har vært utenfor bygden på flere uker er jeg sikker på det. Ikke kommer det folk hit heller, enveiskjørt ut til bygden, og ingenting av interesse her uansett. Har kun sett trailere med varer til butikken de siste 2 ukene inn i bygden, ingen andre ut eller inn. 

AnonymBruker
Skrevet

Wow. En bygd med under 100 mennesker og egen svømmehall?

Snart er vi naboer. :)

Anonymkode: 660b9...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Her er alle svømmehaller og idrettshaller stengt for aktivitet inntil videre. Kun et påvist tilfelle med smitte i kommunen.

Anonymkode: 69c71...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det fortsatt er åpent på lørdag hadde jeg dratt. Her jeg bor, i Nordland, er det påvist 3 smittede i hele fylket. I min kommune har flere vært i karantene og vist negativ. Vi følger anbefalinger om å avlyse arrangementer på over 100 personer, men under det går fortsatt. Jeg stenger meg ikke inne i en bunkers riktig enda. 

Anonymkode: ffed0...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...