AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #41 Del Skrevet 12. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner virkelig ikke hvorfor alle supersmartingene sitter her og ikke på stortinget. Anonymkode: 9447f...b47 Forventer at KG tar over regjeringen og stortinget i årene som kommer. Ser ingen annen utvei, med så mange etterpåkloke smartinger som finnes her. 😂 Anonymkode: 538c1...bfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2020 #42 Del Skrevet 12. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner virkelig ikke hvorfor alle supersmartingene sitter her og ikke på stortinget. At man trenger noen som skal fortelle deg at du må ta vare på deg selv og ta dine forhåndsregler. Anonymkode: 9447f...b47 Smarting er ikke kvalifikasjonen for å havne på tinget. Det som gjelder der er spisse albuer, god retorikk, allianse- , maktbygging og god hersketeknikk. Man må i og for seg være smart for å ha slike egenskaper, men problemet er at de setter seg selv og sin karriere i fokus i stedet for folket de er valgt til å representere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2020 #43 Del Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forventer at KG tar over regjeringen og stortinget i årene som kommer. Ser ingen annen utvei, med så mange etterpåkloke smartinger som finnes her. 😂 Anonymkode: 538c1...bfb Det er flere av oss som ligger litt i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #44 Del Skrevet 12. mars 2020 6 minutter siden, I Grosny skrev: Noe jeg reagerer på er ryktet om at skoler og barnehager skal stenges snart. Når de har bestemt seg for å stenge snart, hva venter de på? Det er jo bedre å stenge i dag, særlig hvisbeslutning om å stenge allerede er tatt. Skal de gi viruset en ekstra superdag? Rykter er hva det er sålenge noe ikke er stengt trukke de som bestemmer sier at snart liksom lol Anonymkode: 9447f...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #45 Del Skrevet 12. mars 2020 27 minutter siden, I Grosny said: Noe jeg reagerer på er ryktet om at skoler og barnehager skal stenges snart. Når de har bestemt seg for å stenge snart, hva venter de på? Det er jo bedre å stenge i dag, særlig hvisbeslutning om å stenge allerede er tatt. Skal de gi viruset en ekstra superdag? Når man stenger skolen må man ha en plan og gir folk varsel og sikre tiltak til helsefagarbeidere . Ellers havner en del barna i fangen til bestemor or bestefar - som deretter dropper som fluer. Og da kommer sikkert senere folk som deg med mer "etterpåklokskap"? Anonymkode: 6a109...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2020 #46 Del Skrevet 12. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man stenger skolen må man ha en plan og gir folk varsel og sikre tiltak til helsefagarbeidere . Ellers havner en del barna i fangen til bestemor or bestefar - som deretter dropper som fluer. Og da kommer sikkert senere folk som deg med mer "etterpåklokskap"? Anonymkode: 6a109...031 Ikke glem at de barna som ikke er smittet nå kan bli smittet klokka 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #47 Del Skrevet 12. mars 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: Forventer at KG tar over regjeringen og stortinget i årene som kommer. Ser ingen annen utvei, med så mange etterpåkloke smartinger som finnes her. 😂 Anonymkode: 538c1...bfb likestilling, jeg og noen få andre har advart om dette i uker, om ikke måneder. Men neida, det eneste vi fikk høre var hvor hysteriske vi var, og hvor idiotisk det var å tro at man kunne stenge ting og stanse reising, for da ville Norge "stoppe opp". Anonymkode: b306c...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker3 Skrevet 12. mars 2020 #48 Del Skrevet 12. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: likestilling, jeg og noen få andre har advart om dette i uker, om ikke måneder. Men neida, det eneste vi fikk høre var hvor hysteriske vi var, og hvor idiotisk det var å tro at man kunne stenge ting og stanse reising, for da ville Norge "stoppe opp". Anonymkode: b306c...248 Skulle ikke vært anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #49 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg gråter av fortvilelse! Dette har jeg, som en vanlig, gjennomsnittlig nordmann(kvinne) sett komme lenge. Jeg har skjønt lenge at dette både er veldig smittsom og vesentlig farligere enn influensa. Jeg er nå bitter på de som tydelig har syntes jeg er hysterisk når jeg har prøvd å påpeke alvorlighetsgraden av dette viruset i lunsjpausen eller andre sosiale settinger hvor viruset har blitt diskutert. Hvorfor i alle dager har det blitt lagt ned så mye innsats i å ufarliggjøre dette viruset? Det er jo farlig! Vi har visst lenge hvor smittsomt det er, og det er jo nettopp graden av smittsomhet som gjør det så farlig. Det er skummelt hvor naive vi er i dette landet. Vi skal aldri ta de gode levevilkårene vi har for gitt! Anonymkode: 93af8...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #50 Del Skrevet 12. mars 2020 Det morsomme er at folk hadde klagd uansett hvordan situasjonen hadde vært. Anonymkode: feeb4...6b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #51 Del Skrevet 12. mars 2020 4 timer siden, Akhenaton skrev: De har vært elendige. De kommer altfor sent på banen her, og hadde nok somlet enda litt mer om ikke folk var lynende forbanna. Nei, de har kun gjort det rette. Folk er for trangsynte til å se det. Anonymkode: feeb4...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #52 Del Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gråter av fortvilelse! Dette har jeg, som en vanlig, gjennomsnittlig nordmann(kvinne) sett komme lenge. Jeg har skjønt lenge at dette både er veldig smittsom og vesentlig farligere enn influensa. Jeg er nå bitter på de som tydelig har syntes jeg er hysterisk når jeg har prøvd å påpeke alvorlighetsgraden av dette viruset i lunsjpausen eller andre sosiale settinger hvor viruset har blitt diskutert. Hvorfor i alle dager har det blitt lagt ned så mye innsats i å ufarliggjøre dette viruset? Det er jo farlig! Vi har visst lenge hvor smittsomt det er, og det er jo nettopp graden av smittsomhet som gjør det så farlig. Det er skummelt hvor naive vi er i dette landet. Vi skal aldri ta de gode levevilkårene vi har for gitt! Anonymkode: 93af8...050 i alledager. Hvilken kompetanse har du for å si dette? Dette kunne du IKKE vite Eller VET du om du ikke er ja hvem vet?? Anonymkode: 9447f...b47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #53 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: i alledager. Hvilken kompetanse har du for å si dette? Dette kunne du IKKE vite Eller VET du om du ikke er ja hvem vet?? Anonymkode: 9447f...b47 Det har vært kjent i over 1-2 måneder at det smitter lett, at dødeligheten er mye høyere enn for influensa og at en mye større andel trenger sykehusbehandling. Forskningen er offentlig tilgjengelig, og har vært omtalt i media. Anonymkode: b306c...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
money Skrevet 12. mars 2020 #54 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har vært kjent i over 1-2 måneder at det smitter lett, at dødeligheten er mye høyere enn for influensa og at en mye større andel trenger sykehusbehandling. Forskningen er offentlig tilgjengelig, og har vært omtalt i media. Anonymkode: b306c...248 Dødeligheten er ikke høyere enn ved annen sykdom. SKjønner ikke hva som feiler dere koronatullinger. Faen ta dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #55 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, money said: Dødeligheten er ikke høyere enn ved annen sykdom. SKjønner ikke hva som feiler dere koronatullinger. Faen ta dere Trollingen din virker ikke lenger. Anonymkode: b306c...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #56 Del Skrevet 12. mars 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok for sent. Norge hadde en fantastisk mulighet til å stoppe viruset innenlands, med kun 5 millioner mennesker og en solid økonomi. Men så var det dette med å "være best" i alt da. Neida, ingen andre land skal lære oss noe som helst. Vi vet best. Og vi tar aldri feil. Hilsen fra en som er "akterutseilt" i Italia. Nå i kveld stengte Italiaalle butikker og serveringssteder, bortsett i fra matbutikker og apotek. Ingen klær, ingen sko, ingen kjøleskap, ingen møbler, ingen frisør, ingen kaffebarer. Alt er stengt. Bare mat og medisin. Skolene er selvfølgelig stengt for lenge siden. Anonymkode: b3669...dad Hva tror du skjer om Norge skal stemme alt utenom matbutikk og apotek? Alt annet vil gå konkurs. Vi skal leve når dette er over også. Anonymkode: 45474...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg