Muscae Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Har billetter til en lengre ferie i Spania, der vi har privat leilighet med alt vi trenger, pluss innegjerdet hage og balkong. Skal fint klare oss i karantene der, om det går så langt. Om ikke flyene går, tenker vi på å evt kjøre ned til Torrevieja. Noen som har kjørt denne ruta før, og kan fortelle om hva som er den beste ruten, og hvor lang tid og hvor mye penger dere brukte på turen? Da blir det max et par overnattinger på hotell langs veien, evt har vi med telt, så vi kan sette opp det og sove der, langt fra folk. Vi kjører fra Vestlandet, så jeg regner med at ferja fra Bergen til Hirtshals er det enkleste? Vi blir hjemme om Spania blir på lista over steder UD/FHI fraråder å reise til.
LeneXCII Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Ikke kjørt, men i følge Google er det 27t kjøring fra Hirtshals til Torrevieja.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Jeg ville ikke tatt sjansen på å kjøre nedover nå, de spanske myndighetene har allerede startet med diverse tiltak og det kan bli som Italia der visse områder blir avstengt så dere kan risikere å bli nektet adgang. Det kan også bli restriksjoner i de landene dere må kjøre igjennom før dere kommer til Spania. Anonymkode: 177f0...331
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 2 timer siden, Muscae skrev: Har billetter til en lengre ferie i Spania, der vi har privat leilighet med alt vi trenger, pluss innegjerdet hage og balkong. Skal fint klare oss i karantene der, om det går så langt. Om ikke flyene går, tenker vi på å evt kjøre ned til Torrevieja. Noen som har kjørt denne ruta før, og kan fortelle om hva som er den beste ruten, og hvor lang tid og hvor mye penger dere brukte på turen? Da blir det max et par overnattinger på hotell langs veien, evt har vi med telt, så vi kan sette opp det og sove der, langt fra folk. Vi kjører fra Vestlandet, så jeg regner med at ferja fra Bergen til Hirtshals er det enkleste? Vi blir hjemme om Spania blir på lista over steder UD/FHI fraråder å reise til. Ok Anonymkode: 93e58...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå