AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Vi skal til Sverige i helgen for et veldig viktig gjøremål. Er det noen som vet om det er ekstra kontroller ved grenseovergang til Sverige ifm Coronavirus? Bør vi forvente forsinkelser og kø, eller beskjed om karantene? Anonymkode: 19ed0...93c
Gjest Mask Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi skal til Sverige i helgen for et veldig viktig gjøremål. Er det noen som vet om det er ekstra kontroller ved grenseovergang til Sverige ifm Coronavirus? Bør vi forvente forsinkelser og kø, eller beskjed om karantene? Anonymkode: 19ed0...93c Spørsmålet er MÅ du til sverige?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Har ikke hørt noe i svensk media om at det er noe ekstra grensekontroll på svensk side. Anonymkode: 485fc...d16 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Nå er Norge nummer to i Europa på antall smittede i forhold til folketall, så jeg tipper at vi veldig raskt kommer til å få samme restriksjoner som norditalienere får her. Ingen vil ha nordmenn på besøk. Anonymkode: c75ab...c4c
Nerine_ Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 32 minutter siden, Maskot skrev: Spørsmålet er MÅ du til sverige? 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Er det livsviktig at du må til Sverige? Norge har flere tilfeller enn Sverige.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #7 Skrevet 11. mars 2020 3 minutter siden, Nerine_ said: Norge har flere tilfeller enn Sverige. Nettopp. Derfor er det sannsynlig at nordmenm blir utsatt for mer omfattende kontroller. Anonymkode: c75ab...c4c
Nerine_ Skrevet 11. mars 2020 #8 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp. Derfor er det sannsynlig at nordmenm blir utsatt for mer omfattende kontroller. Anonymkode: c75ab...c4c Det har ikke blitt skrevet noe om det. Alt av ferjer går også som normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #9 Skrevet 11. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er Norge nummer to i Europa på antall smittede i forhold til folketall, så jeg tipper at vi veldig raskt kommer til å få samme restriksjoner som norditalienere får her. Ingen vil ha nordmenn på besøk. Anonymkode: c75ab...c4c Hvor finner dere denne listen? Anonymkode: 5fe43...a44
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #10 Skrevet 11. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal til Sverige i helgen for et veldig viktig gjøremål. Er det noen som vet om det er ekstra kontroller ved grenseovergang til Sverige ifm Coronavirus? Bør vi forvente forsinkelser og kø, eller beskjed om karantene? Anonymkode: 19ed0...93c Det står Ingenting om det på svenske sider. Virker som de føler samme opplegg som Norge. Samme tidspunkt for pressekonferanse, og samme tiltak. Kjører dere bil siden du nevner kø? Jeg tviler på at det er veldig populært å dra på Harry-handel nå, så jeg ser ingen grunn til at det skal være noen mer kø. Anonymkode: a0d86...ea4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #11 Skrevet 11. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor finner dere denne listen? Anonymkode: 5fe43...a44 https://www.worldometers.info/coronavirus/ Helt til høyre ser du hvor mange smittede det er i forhold til folketall. Anonymkode: c75ab...c4c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #12 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Maskot skrev: Spørsmålet er MÅ du til sverige? MÅ er et veldig sterkt ord. Jeg dør ikke av å la være, men vi skal på en veldig viktig avtale. Anonymkode: 19ed0...93c 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #13 Skrevet 11. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står Ingenting om det på svenske sider. Virker som de føler samme opplegg som Norge. Samme tidspunkt for pressekonferanse, og samme tiltak. Kjører dere bil siden du nevner kø? Jeg tviler på at det er veldig populært å dra på Harry-handel nå, så jeg ser ingen grunn til at det skal være noen mer kø. Anonymkode: a0d86...ea4 Ja, vi skal kjøre egen bil og det blir en dagstur uten Harry-handel. Anonymkode: 19ed0...93c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #14 Skrevet 11. mars 2020 Jeg var i sverige idag og det gikk helt fint. Var langt mindre folk en vanlig og ikke noe ekstra kontroller eller sånt Var på Nordbysenteret 😆 Anonymkode: dc450...07e 1
Gjest Mask Skrevet 11. mars 2020 #15 Skrevet 11. mars 2020 51 minutter siden, Nerine_ said: Norge har flere tilfeller enn Sverige. Skal man legge til flere tilfeller ved å reise til land som allerede har mange fra før?
Gjest Mask Skrevet 11. mars 2020 #16 Skrevet 11. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: MÅ er et veldig sterkt ord. Jeg dør ikke av å la være, men vi skal på en veldig viktig avtale. Anonymkode: 19ed0...93c Hvis det er veldig viktig avtale så må du bare huske på å ta med deg antibac eller i alle fall vaske hender ofte og unngå så mange folk som mulig
Honey Dew Skrevet 11. mars 2020 #17 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Nerine_ skrev: Norge har flere tilfeller enn Sverige. Ja og vi skal ta hensyn og ikke smitte ned andre. Det handler ikke om at du kanskje blir syk. Det handler om at du kanskje setter andre i livsfare hvis du har viruset.
Nerine_ Skrevet 12. mars 2020 #19 Skrevet 12. mars 2020 8 timer siden, Maskot skrev: Skal man legge til flere tilfeller ved å reise til land som allerede har mange fra før? 8 timer siden, Honey Dew skrev: Ja og vi skal ta hensyn og ikke smitte ned andre. Det handler ikke om at du kanskje blir syk. Det handler om at du kanskje setter andre i livsfare hvis du har viruset. Selvom man har et gjøremål i Sverige, betyr ikke det at det involverer å møte mange mennesker.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #20 Skrevet 12. mars 2020 Ingen ekstra kontroller som det ser ut nå. Ville dog ikke reist til Stockholm da man ikke kan si at de har kontroll. Sverige gjør nå veldig lite for å hindre videre smittespridning så greit å unngå storbyene. Anonymkode: c8bf4...e1f
Anbefalte innlegg