AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Har jeg glemt å lukke døren så kan han si "kan du aldri lukke den døren?!" I sted når jeg lukka vinduet var han tydeligvis varm og ropte "hallo hva gjør du?! Jeg sitter jo her å svetter!" Spør jeg om noe som irriterer han så kan han si "hva snakker du om? Du maser og syter hele dagen!" Jeg er så dritlei av at han aldri kan si ting på en finere måte? Er det normalt å snakke sånn til partneren? Anonymkode: 339af...f53 2
Gjest Ishm Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 normalt at man kan snakke på frekk tone av og til. Alle har stress og beskjymringer som kan gå utover deg men å snakke sånn hver dag, nei!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 NEI! Ikke meningen å skrike, men det er jo ikke det. Det er sånn man lager dårlig stemning og får andre til å føle seg kjipe, for bagateller. Hvordan i huleste skal du vite at han synes det er varmt?! Snakker han sånn til andre også, eller er det bare deg? Anonymkode: bb945...504 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: NEI! Ikke meningen å skrike, men det er jo ikke det. Det er sånn man lager dårlig stemning og får andre til å føle seg kjipe, for bagateller. Hvordan i huleste skal du vite at han synes det er varmt?! Snakker han sånn til andre også, eller er det bare deg? Anonymkode: bb945...504 Det er bare til meg. Jeg sa til han i går at jeg ikke aksepterer det lenger, hvorfor han snakker sånn ned til meg? Uansett hva jeg gjør så svarer han meg 90 prosent på en sur måte. TS Anonymkode: 339af...f53
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare til meg. Jeg sa til han i går at jeg ikke aksepterer det lenger, hvorfor han snakker sånn ned til meg? Uansett hva jeg gjør så svarer han meg 90 prosent på en sur måte. TS Anonymkode: 339af...f53 Hva sa han når du sa at du ikke aksepterer det? Forstår han deg og er villig til å prøve å snakke til deg på en annen måte? Anonymkode: bb945...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå