SinfulBby Skrevet 30. mars 2020 #101 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat det her står i boken til DEAN KOONTZ «the eye of darkness.» skrevet på 80 tallet. Bare å Google..
SinfulBby Skrevet 30. mars 2020 #102 Skrevet 30. mars 2020 På 11.3.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev: "...(Sylvia) Browne predicted that in around 2020 a severe pneumonia-like illness will spread throughout the globe. It was also predicted that the virus will attack the lungs and the bronchial tubes. The virus will resist all available treatments, the author added. The author had also predicted the end of the virus. She mentioned that it will vanish quickly. However, the virus will again attack after 10 years before disappearing completely, she added." https://www.siasat.com/coronavirus-us-author-made-predictions-12-years-ago-1834719/ Anonymkode: 994a3...956 Akkurat det her står i boken til DEAN KOONTZ «the eye of darkness.» skrevet på 80 tallet. Bare å Google.. men han har aldri påstått at han kan se i fremtiden ..
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #103 Skrevet 30. mars 2020 Hvis vi får nok synske folk til å svare i denne tråden, så er jeg sikker på at en av de treffer til slutt Anonymkode: 2dc4e...223 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #104 Skrevet 30. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Du må nesten forklare nærmere. Hvordan? Gå ut i avisa? Det var noe slikt jeg tenkte på. Du hadde også vært redd for latterliggjøring om du var i min situasjon. Prøv å sett deg i situasjonen og tenk logisk, hvordan du selv hadde følt det. Hadde du ringt den lokale avisen din og sagt at du var synsk og ønsket å bli intervjuet? Nei sa du? Hvorfor ikke? Kanskje fordi du ikke hadde så lyst til å møte opp på jobb dagen etter fordi folk synes slikt er tøv? Det var det jeg mente med latterliggjøring. Jeg er veldig interessert i forskning, så har du utdanning innen dette er jeg gjerne med på forsøk. Jeg vet hva du mener, og Sylvia Browne er bare et av mange eksempler. Hun tror sikkert hun er synsk selv, men har bommet på utrolig mye. Likevel tror mange hun er synsk fordi hun har fått rett på et par ting. Jeg vet bare om en person som samarbeider med forskere nå, blir spennende å høre hvordan det går (M. Winger). Men jeg stoler ikke på at dette er sant før jeg ser resultatet. Forskningen må også være nøytral, så jeg hadde sjekket hvem han samarbeidet med og bakgrunnen til disse forskerne. Anonymkode: 1e363...ec9 Nei, dette er helt bakvendt. Du snakker om hvordan du skal fortelle om dette, men det er jo noe du gjør etter at demonstrasjonen er på plass. Angrip det vitenskapelig! Vi lærte vel alle litt om metodikken på ungdomsskolen? Grunnen til at folk avfeier, himler med øynene, latterliggjør og kaller det tøv, er at bevisføringen er så dårlig. Skal du bli tatt på alvor, må du selv ta det på alvor. Det betyr ikke bare å blindt tro, men faktisk også tvile: Du må selv prøve å bevise at du tar feil, og du må la andre prøve å bevise at du tar feil. Dette kalles falsifisering, og uten falsifisering kan vi strengt tatt ikke vite noe som helst. Nøyaktig hvordan du skal gå frem kan ikke jeg svare på. Først må du konkretisere hva du faktisk kan. Noen mener f.eks. de kan finne vann med en ønskekvist. Dette kan falsifiseres ved å la ha ti lukkede beholdere, der én inneholder vann og de andre ni sand. Hvis personen klarer å finne dunken med vann ti av ti ganger, har vi noe spennende vi kan gå videre med. Hvis resultatet statistisk sett er det samme som man får ved ren gjetning, er det mindre sannsynlig at det er noe der. Hvilken testmetodikk du bør ta i bruk, avhenger av hva du mener å kunne gjøre. Snart med å definere det, så konkret du bare klarer. Når det er gjort, prøver du å finne ut hvordan dette kan demonstreres på et vis som eliminerer så mange feilkilder som mulig. Gjennom hele prosessen bør du også være åpen for muligheten for at du faktisk har tatt feil angående evnene dine. Skråsikker overbevisning er selve definisjonen på et lukket sinn. Anonymkode: d9141...3b2 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #105 Skrevet 30. mars 2020 En amerikansk klarsynt sa at det vil bli borte i april, når varmen kommer. Anonymkode: 675f0...784
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #106 Skrevet 30. mars 2020 13. juli klokka 22:16 er det over. Anonymkode: 23cf2...c4f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #107 Skrevet 30. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må selv prøve å bevise at du tar feil, og du må la andre prøve å bevise at du tar feil. Dette kalles falsifisering, og uten falsifisering kan vi strengt tatt ikke vite noe som helst. Hvilken testmetodikk du bør ta i bruk, avhenger av hva du mener å kunne gjøre. Snart med å definere det, så konkret du bare klarer. Når det er gjort, prøver du å finne ut hvordan dette kan demonstreres på et vis som eliminerer så mange feilkilder som mulig. Gjennom hele prosessen bør du også være åpen for muligheten for at du faktisk har tatt feil angående evnene dine. Skråsikker overbevisning er selve definisjonen på et lukket sinn. Anonymkode: d9141...3b2 Setter pris på seriøst svar. Noe av det mest fornuftige jeg har lest på lenge. Siste avsnitt er og noe alle forskere burde hatt hengende over døren! Også grunnen til at selv om jeg er ganske sikker om at jeg har evner selv, vil jeg ikke automatisk godta forskning som støtter opp under at Winger har evner. Mange feller forskerne kan gå i. Ubevisst eller ei. Siste setning, skulle ønske alle debattanter kunne gå inn i diskusjoner med det i hodet. Meg selv også. Blir lett sint i slike diskusjoner. Det å være autentisk er viktig for meg og er det jeg setter mest pris på hos andre. Og spydige bemerkninger og latterliggjøring betyr at folk tror man lyver. Og da treffer det meg på et sårt punkt, antagelig fordi det var det jeg opplevde med foreldrene mine gjennom hele barndommen. tok meg 20 år måtte innse at jeg antagelig har evner jeg ikke kan forklare. Dette er ikke noe nytt for meg om du skjønner. Heller ikke noe jeg har hatt verken glede eller nytte av. Jeg er analytisk av natur og hver gang noe slikt skjer prøver jeg å finne alle mulige forklaringer. Det virker som om dette er noe som går i familier. Så jeg har grunnet på at dette kan være en eller flere sanser vi ennå ikke har kartlagt, som er nedarvet genetisk. Er det gener vi kanskje en gang kan plukke ut? Anonymkode: 1e363...ec9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #108 Skrevet 30. mars 2020 Var jo en tråd på KG i høst hvor en skrev at det kom til å skje en krise - en krig, landekrise av noe slag 🤷♀️ Husker ikke hva tråden het. Anonymkode: 92e7c...e45
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #109 Skrevet 30. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var jo en tråd på KG i høst hvor en skrev at det kom til å skje en krise - en krig, landekrise av noe slag 🤷♀️ Husker ikke hva tråden het. Anonymkode: 92e7c...e45 Håper noen kan linke til tråden her 🙉 Anonymkode: de31d...92f
Bunuel Skrevet 30. mars 2020 #110 Skrevet 30. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En amerikansk klarsynt sa at det vil bli borte i april, når varmen kommer. Anonymkode: 675f0...784 Donald Trump? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #111 Skrevet 31. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En amerikansk klarsynt sa at det vil bli borte i april, når varmen kommer. Anonymkode: 675f0...784 Men dette er jo en TEORI, som diskuteres rundt i medier nå. Dette er ikke en "klarsynt", det er jo bare en person som sier "jeg tror den teorien vil vise seg å stemme". Ellers har vel en av prognosene at over 2 millioner nordmenn vil bli smittet, i et slikt perspektiv vil mange tusen dø. Men vi vet ikke. Det er mange teorier. Det jeg synes er oppsiktsvekkende med denne tråden, er hvor snevre spådommene er. Har dere lagt merke til at hele India har gått hjem fra jobben? Og de har ikke hjemmekontor, men går til fots femti mil fra fabrikkjobb i byen hjem til landsbyen. Ingen klarsynte som sier noe om slike konsekvenser... Anonymkode: e284b...26a
Svartfugl Skrevet 2. april 2020 #112 Skrevet 2. april 2020 Jeg føler at noen steder blir det litt sol i påsken, andre steder blir det regn og noen steder litt snø. Jeg føler også at mange vi holde seg hjemme i påsken, og at mange kommer til å se på Netflix. Veldig "synsk", sjø. 1
Kågebruker Skrevet 2. april 2020 #113 Skrevet 2. april 2020 Jeg føler at Coronaøl kommer til å bli populært.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #114 Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, Kågebruker skrev: Jeg føler at Coronaøl kommer til å bli populært. Jeg føler det motsatte. Anonymkode: 863af...473
Kågebruker Skrevet 2. april 2020 #115 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg føler det motsatte. Anonymkode: 863af...473 Det er lov.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #116 Skrevet 3. april 2020 På 30.3.2020 den 7.28, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en sterk intuisjon at du tok feil. Turte ikke skrive det, for jeg er jo ikke synsk. Men ja, du tok jo feil ang antall smittede. 😐 Anonymkode: 0a4e0...5a8 Ja. Jeg tok feil ang. antall smittede. Ikke så lett å si antallet. Men tok ikke feil ang. tidspunkt. klem fra meg❤️ Anonymkode: 0c0ca...c00
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #117 Skrevet 9. april 2020 På 4.4.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg tok feil ang. antall smittede. Ikke så lett å si antallet. Men tok ikke feil ang. tidspunkt. klem fra meg❤️ Anonymkode: 0c0ca...c00 Jeg tror du tar feil (at smittede går ned etter påske). Anonymkode: 0a4e0...5a8
Lillyann Skrevet 2. mai 2020 #118 Skrevet 2. mai 2020 Da er vi langt over påske og smittet alene har ikke flyddd i været
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #119 Skrevet 2. mai 2020 Når vaksinen kommer. Anonymkode: 426be...9ca
Fremhevede innlegg