Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 den med sånn pensel... ser egentlig helt grei ut. noen som har prøvd den?
Gjest hjalmarlover Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Jupp, men syns ikke den funka særlig... Venninna mi hadde den,så testa den en gang, men resultatet ble ikke veldig bra- selv om den er billig. den stripet seg under øynene og så veldig dekkstift aktig ut...
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Oki, da er den også uaktuell, og vi fortsetter concealer-jakten *sukk* takk, hjalmarlover
Gjest hjalmarlover Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Du er også på concealer-jakt,ja?! Jeg liker godt Dior sin,men den er så udrøy. YSLs er dyr og striper seg litt. Kanebo dekker hakket for mye. Guerlains er DYR og....Akk ja... :o
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har sett at Lancome har kommet med en ny slik concealertusj, men har ikke sett nærmere på den selv.
Gjest hjalmarlover Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Ah, enda en ny å teste ut! Noen som har testet denne??
Gjest -Tone- Skrevet 17. juni 2005 #7 Skrevet 17. juni 2005 Anbefaler Helena Rubinstein Magic Concealer på tube. 215,- for 15 ml. Kjempefin og mye mer økonomisk enn de med innebygd pensel. Bør jo helst ha en pensel i tillegg, men de på HM til 19,90 er helt greie.
Gjest hjalmarlover Skrevet 17. juni 2005 #8 Skrevet 17. juni 2005 Enda en ny å teste ut... Mulig de er drøyere,ja. Syns mange av de concealerene jeg har prøvd er så udrøye. Særlig den skinflash fra Dior.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. juni 2005 #9 Skrevet 17. juni 2005 Den andre til L'oreal, den på tube er ganske god.. Jeg liker den veldig godt hvertfall, og den er veldig drøy også Ble best i test i et eller annet blad for kort tid tilbake, og da kjøpte jeg den, og er veldig fornøyd Faktisk bedre enn det meste annet jeg har prøvd, og den er billig i tillegg
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #10 Skrevet 17. juni 2005 L'Oreal på tube (visible result) kan ikke måle seg med Magic Concealer! Fargenyansene er bedre og gultonede og resultatet er som dag og natt. Min L'Oreal-tube er kastet i søpla.
Gjest -Tone- Skrevet 18. juni 2005 #11 Skrevet 18. juni 2005 Den andre til L'oreal, den på tube er ganske god.. Jeg liker den veldig godt hvertfall, og den er veldig drøy også Ble best i test i et eller annet blad for kort tid tilbake, og da kjøpte jeg den, og er veldig fornøyd Faktisk bedre enn det meste annet jeg har prøvd, og den er billig i tillegg Hvis vi har lest samme test, den i siste Woman, så fikk L'oreal "mest for pengene", mens HR ble best i test.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. juni 2005 #12 Skrevet 18. juni 2005 Ok da, jeg husket feil Jaja, jeg syns hvertfall den var verdt de få kronene den koster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå