Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

den med sånn pensel... ser egentlig helt grei ut. noen som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Gjest hjalmarlover
Skrevet

Jupp, men syns ikke den funka særlig...

Venninna mi hadde den,så testa den en gang, men resultatet ble ikke veldig bra- selv om den er billig.

den stripet seg under øynene og så veldig dekkstift aktig ut...

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Oki, da er den også uaktuell, og vi fortsetter concealer-jakten *sukk*

takk, hjalmarlover :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Du er også på concealer-jakt,ja?!

:wink:

Jeg liker godt Dior sin,men den er så udrøy. YSLs er dyr og striper seg litt. Kanebo dekker hakket for mye. Guerlains er DYR og....Akk ja... :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har sett at Lancome har kommet med en ny slik concealertusj, men har ikke sett nærmere på den selv.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Ah, enda en ny å teste ut!

Noen som har testet denne??

Gjest -Tone-
Skrevet

Anbefaler Helena Rubinstein Magic Concealer på tube. 215,- for 15 ml. Kjempefin og mye mer økonomisk enn de med innebygd pensel. Bør jo helst ha en pensel i tillegg, men de på HM til 19,90 er helt greie.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Enda en ny å teste ut... Mulig de er drøyere,ja. Syns mange av de concealerene jeg har prøvd er så udrøye. Særlig den skinflash fra Dior.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Den andre til L'oreal, den på tube er ganske god.. ;) Jeg liker den veldig godt hvertfall, og den er veldig drøy også :) Ble best i test i et eller annet blad for kort tid tilbake, og da kjøpte jeg den, og er veldig fornøyd :) Faktisk bedre enn det meste annet jeg har prøvd, og den er billig i tillegg :)

Gjest gjest1
Skrevet

L'Oreal på tube (visible result) kan ikke måle seg med Magic Concealer! Fargenyansene er bedre og gultonede og resultatet er som dag og natt. Min L'Oreal-tube er kastet i søpla.

Gjest -Tone-
Skrevet
Den andre til L'oreal, den på tube er ganske god..  Jeg liker den veldig godt hvertfall, og den er veldig drøy også  Ble best i test i et eller annet blad for kort tid tilbake, og da kjøpte jeg den, og er veldig fornøyd  Faktisk bedre enn det meste annet jeg har prøvd, og den er billig i tillegg

Hvis vi har lest samme test, den i siste Woman, så fikk L'oreal "mest for pengene", mens HR ble best i test.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ok da, jeg husket feil ;) Jaja, jeg syns hvertfall den var verdt de få kronene den koster.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...