AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #161 Del Skrevet 11. mars 2020 Er på hyttetur uten tv og med elendig internett. Kan noen fortelle meg om det er noe på tv om dette? Spesielt med tanke på hva Danmark har bestemt, opp mot våre vurderinger. Noen som vil gi en oppdatering? Anonymkode: df4b4...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #162 Del Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, FrittgåendeBurugle skrev: Vi er nå nummer 3 i verden (!!!) i antall smittede ift folketall. Hvor sjekker du dette? Vil også følge med! Anonymkode: c76c3...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abc123detvardet Skrevet 11. mars 2020 #163 Del Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor sjekker du dette? Vil også følge med! Anonymkode: c76c3...8e6 https://www.worldometers.info/coronavirus/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #164 Del Skrevet 11. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag har det dødd 1092 mennesker av vanlig influensa. Anonymkode: 60c74...7aa Det har ingen hensikt å påpeke dette. Forskjellen på vanlig influensa og corona er at det foreløpig ikke finnes vaksine mot sistnevnte, og den smitter mye lettere. Det vi ser nå er såvidt begynnelsen. Corona erstatter heller ikke vanlig influensa, den er i tillegg til «vanlig» influensa. Anonymkode: 17a70...7dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 11. mars 2020 #165 Del Skrevet 11. mars 2020 11 minutter siden, FrittgåendeBurugle skrev: Kun "slått av" Italia og Sør-Korea nummer 11-12 faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #166 Del Skrevet 11. mars 2020 Barn i barnehage smittet nå. Ligger på sykehus til observasjon. Anonymkode: 4637c...85e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnappleIsland Skrevet 11. mars 2020 #167 Del Skrevet 11. mars 2020 629 no... https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #168 Del Skrevet 11. mars 2020 3 timer siden, Forumhei skrev: Håper de ikke stenger treningstudio🤕, vet at de har dropper gruppetimer da. Det håper jeg også. Jeg er avhengig av å trene styrke fordi jeg har en alvorlig skade,og blir sengeliggende hvis ikke. Anonymkode: 82899...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #169 Del Skrevet 11. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barn i barnehage smittet nå. Ligger på sykehus til observasjon. Anonymkode: 4637c...85e Men var det ikke slik at små barn ikke ble så veldig syke av korona?? Anonymkode: f6ede...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #170 Del Skrevet 11. mars 2020 10 minutter siden, Familytree skrev: nummer 11-12 faktisk Antall smitta i forhold til folketall, er Norge nr 3. Anonymkode: c9ea0...ac7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #171 Del Skrevet 11. mars 2020 Ikke rart i det hele tatt. Nesten ingen jeg ser ute kan/gidder å vaske hendene ordentlig. Skulle hatt smekk på fingrene med pekestokk. Anonymkode: b5855...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #172 Del Skrevet 11. mars 2020 52 minutter siden, Kittykat skrev: Jepp, det var veldig lite hermetikk (middager) å velge mellom. Det som stod igjen når jeg var på butikken i dag, var litt maxboller, litt fiskeboller, et par bokser lapskaus, noen bokser med kjøtt, erter og flesk, og litt sodd. Tørrvarer derimot var det masse av. Dette gjelder begge dagligvarebutikkene på kjøpesenteret. Snakker du om Laksevåg senter? Anonymkode: 82899...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 11. mars 2020 #173 Del Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakker du om Laksevåg senter? Anonymkode: 82899...f77 Vestkanten storsenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 11. mars 2020 #174 Del Skrevet 11. mars 2020 23 minutter siden, FrittgåendeBurugle skrev: Vi er nå nummer 3 i verden (!!!) i antall smittede ift folketall. Det er faktisk værre i Norge nå enn i Hubei! Når det var 500 i Wuhan, stengte hele Kina ned. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 11. mars 2020 #175 Del Skrevet 11. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men var det ikke slik at små barn ikke ble så veldig syke av korona?? Anonymkode: f6ede...08c Alle kan bli veldig syke, men sjansen er lavere jo yngre du er. Kommer også an på om du er frisk eller har underliggende sykdommer. Barn kan også være smittebærere og smittekilder selv om de ikke får symptomer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #176 Del Skrevet 11. mars 2020 18 minutter siden, Familytree skrev: nummer 11-12 faktisk I faktisk antall ja. Men nr. 3 i forhold til folketall. Anonymkode: 3fe0f...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #177 Del Skrevet 11. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det håper jeg også. Jeg er avhengig av å trene styrke fordi jeg har en alvorlig skade,og blir sengeliggende hvis ikke. Anonymkode: 82899...f77 Kjøp deg noen vekter og treningsstrikk på biltema/clas ohlson. Anonymkode: 895d5...397 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2020 #178 Del Skrevet 11. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sjokkert og rasende over at folk har dratt på ferie til utlandet de siste ukene hvor viruset har vært godt kjent. Anonymkode: 0d465...df6 Dette. Det er så egoistisk å velge å reise på ferie, særlig akkurat i disse dager, når det har blitt gjort kjent at viruset sprer seg som ild i tørt gress og at det kan gjøre slik at helsevesenet kollapser. Ingen bør få reise på ferie nå, men jeg vet at folk kommer til å reise helt frem til det blir forbud mot det eller flyreiser fysisk blir kansellert og flyplasser stengt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 11. mars 2020 #179 Del Skrevet 11. mars 2020 På nrk nyhetene forklarte de at forløpet har tre nivåer, grønn, gul og rød. Nå er vi på grønt nivå, på rødt nivå skulle det ikke utføres ikke-akutte operasjoner lengre. I Danmark har de færre smittede og de slutter å utføre ikke-akutte operasjoner allerede nå. Med andre ord, det Norge ser på som grønt nivå ser Danmark på som rødt nivå. Er Danmark hysteriske eller er vi naive? Tror forresten jeg vet svaret🙄 https://www.bt.dk/samfund/hilleroed-hospital-aflyser-alle-ikke-akutte-operationer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #180 Del Skrevet 11. mars 2020 2 minutter siden, Ella1 skrev: På nrk nyhetene forklarte de at forløpet har tre nivåer, grønn, gul og rød. Nå er vi på grønt nivå, på rødt nivå skulle det ikke utføres ikke-akutte operasjoner lengre. I Danmark har de færre smittede og de slutter å utføre ikke-akutte operasjoner allerede nå. Med andre ord, det Norge ser på som grønt nivå ser Danmark på som rødt nivå. Er Danmark hysteriske eller er vi naive? Tror forresten jeg vet svaret🙄 https://www.bt.dk/samfund/hilleroed-hospital-aflyser-alle-ikke-akutte-operationer Dersom vi setter hele Helse-Norge i rødt nivå nå i dag så kan veldig mange dø av kreft som kunne overlevd rett og slett fordi vi slutter å operere alle som får blant annet kreft, for jeg vil tro kreftoperasjoner ikke blir ansett som akutt. Denne pandemien vil sannsynligvis ikke være over dette året, så om folk med f.eks kreft ikke blir operert på et år så er det særdeles kritisk for mange mennesker. Anonymkode: 19794...402 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg