Gå til innhold

569 smittede i Norge! Forventes kraftig vekst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke tvangsvaksinere.. 

Anonymkode: e7fa6...c93

Vi får se da. Tror du ungene får gå i barnehage eller folk får gå på arbeid uten å være vaksinert under en slik "pandemi" om man har en vaksine? Tror du arbeidsplassen vil tillate det? Skolen? Barnehagen?

Anonymkode: 619df...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fatter ikke hvordan 377 nordmenn kan ha blitt smittet i østerrike, når det per nå er 428 smittet der, en ukes tid etter at disse nordmennene kom hjem. 

Det forteller meg egentlig to ting. At dette er ultrasmittsomt. Og at det er enorme mørketall, som gjør at man ikke kan se på statistikken over døde. 

Anonymkode: c1824...7e3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hvordan 377 nordmenn kan ha blitt smittet i østerrike, når det per nå er 428 smittet der, en ukes tid etter at disse nordmennene kom hjem. 

Det forteller meg egentlig to ting. At dette er ultrasmittsomt. Og at det er enorme mørketall, som gjør at man ikke kan se på statistikken over døde. 

Vet om flere mennesker fra Norge som har vært i Østerrike i midten av februar, men kommet hjem og verken blitt testet eller oppholdt seg i karantene, for de var der før det første tilfellet ble påvist.. (25. februar) 

De mener selv de er utenfor fare. Idioti, spør du meg.  

Anonymkode: 8faaa...d7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt korrekt.

Anonymkode: 60c74...7aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er virkelig LIVREDDE på grunn av dette Corona-viruset, og de løser dette ved å hamstre i matbutikkene - hvor de blir nødt til å stå tettere enn sild i tønne i en hel evighet for å få kjøpt ting og tang.                         

Anonymkode: 62dc7...f48

Det er bedre enn å dra flere ganger.

Anonymkode: e5907...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...