lizzy x Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 ble litt overrasket over hvor bra musikk de egentlig har,hadde egentlig ikke hørt så mye med de,men svippa helt tilfeldig innom nrk og så den konserten med symfoniorkester. Syns de hadde mange kjempefine sanger,og likte den litt irsk,skottske klangen de hadde lurer nesten på om jeg må invistere i platen deres..hmmm
Gjest Dum Perignon Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 lurer nesten på om jeg må invistere i platen deres..hmmm Det er vel en 7-8 plater å velge mellom, så det blir fort en solid investering. Men det er verdt det! Jeg var blant de heldige som fikk oppleve dette live (konserten var bare et lite utdrag), og den desidert sterkeste opplevelsen var å se skjøre Jan Ingvar Toft (eks-vokalisten) leve og blomstre med landets beste backingband og -orkester!
Gjest Seleena Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Vamp har holdt koken lenge og dei går aldri av moten! Du gjer rett i å kjøpe platene. Speielt er den første og den siste bra sjøv om alle har sine særpreg. Tørr å påstå at dei er dei beste live-bandet i Norge!
MiniMjau Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Det er vel en 7-8 plater å velge mellom, så det blir fort en solid investering. Men det er verdt det! Jeg var blant de heldige som fikk oppleve dette live (konserten var bare et lite utdrag), og den desidert sterkeste opplevelsen var å se skjøre Jan Ingvar Toft (eks-vokalisten) leve og blomstre med landets beste backingband og -orkester! Hva mener du med at han er skjør?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Jan er poeten, den inderlige sangeren med sjela utenpå, spesielt i noen av sangene. Det han mangler i sangteknikk og stemme tar han definitivt igjen i inderlig tilstedeværelse. Eller gjerne litt skjør, om du vil. Det er faktisk en del av de gamle sangene Vidar, den nye vokalisten, aldri har øvd inn, nettopp fordi de var så personlige for Jan. Vidar er spillemann - Jan er poet. Jeg var også på konserten og høydepunktet var definitivt å ha begge vokalistene på scenen. Begge er utrolig bra, på hver sin måte.
Væren Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Var på utendørskonsert med VAMP på tirsdag, og nøt konserten på NRK i fulle drag i går kveld - med et godt glass rødvin! Tir n'a noir fikk bare tårene til å renne! Det var en fantastisk opplevelse å høre bandet med symfoniorkester! Skulle bare ha vært der!!! CD nr. 9 kommer 24. oktober: Se bandets hjemmeside: http://www.vamp.no/
Gjest Dum Perignon Skrevet 13. juni 2005 #7 Skrevet 13. juni 2005 Hva mener du med at han er skjør? Én ting er at han har hele sjelen sin på utsiden av kroppen. En annen ting er selvsagt at det finnes grunner til at han ikke fortsatte som vokalist i Vamp. Desto sterkere og deiligere å oppleve denne sjeldne planten i bedre form enn jeg har sett ham på mange år!
Elbereth Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Fikk dessverre ikke sett på nrk søndag, men jeg har sett dem live flere ganger, og de er bare utrolig bra!!! og om en måneds tid kommer de hit igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå