Gå til innhold

Alternativ lunsj jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 25 ansatte på jobben. En av mine oppgaver er å sette fram brød/pålegg, grønnsaker hver dag, så sitter alle sammen og lager seg lunsj. Jeg tenker dette er en smittekilde og lurer på hvordan vi kan løse lunsj på andre måter fremover? Jeg er lite kin på å rydde opp pålegg, ostehøvler og kniver etter 25 stykker i disse smittetider. Så, noen forslag?

Anonymkode: 483a8...669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matpakke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått instrukser om å ta med egen mat. 

Anonymkode: ccc44...ec1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du lærer deg å vaske hendene og ikke bruker energi på hvordan du kan skulke unna arbeidsoppgavene dine.

Anonymkode: 055c4...ef8

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er 25 ansatte på jobben. En av mine oppgaver er å sette fram brød/pålegg, grønnsaker hver dag, så sitter alle sammen og lager seg lunsj. Jeg tenker dette er en smittekilde og lurer på hvordan vi kan løse lunsj på andre måter fremover? Jeg er lite kin på å rydde opp pålegg, ostehøvler og kniver etter 25 stykker i disse smittetider. Så, noen forslag?

Anonymkode: 483a8...669

Engangsfat og bestikk, ferdig oppskjært brød. Små kuvert pakker pålegg og smør. Alle kaster sitt etter lunch. 

Anonymkode: 8a093...49c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Engangsfat og bestikk, ferdig oppskjært brød. Små kuvert pakker pålegg og smør. Alle kaster sitt etter lunch. 

Anonymkode: 8a093...49c

Hvorfor i all verden skulle det være bedre med engangsbestikk? TS kan bruke engangshandser og regner med de har oppvaskmaksin på jobb.. alternativt gå over til at hver enkelt har med seg matpakke istedenfor.

Anonymkode: 2e623...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk engangshansker. 

Anonymkode: c897f...b89

AnonymBruker
Skrevet

I større kantiner får ikke folk forsyne seg selv nå, kantinearbeiderne/kokkene legger alt opp til dem. Hvis det ikke blir for mye jobb, kanskje du kan smøre all maten, at det blir som snitter som folk forsyner seg av? Da er det hvertfall kun en som har hatt kontakt med mat/pålegg/osv før den skal spises. 

Anonymkode: c9fff...068

• Opprett ny...