AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Prøver forberede meg på at barnehagen der jeg har et barn på snart 3 år muligens stenges pga. korona eller vi settes i karantene av andre indikasjoner. Da blir det å være hjemme med baby og treåring siden jeg nå er i permisjon. Hva er dine tips til noe å finne på hjemme eller i hagen med en energisk, frisk treåring som syns alt blir kjedelig etter kort tid og er vant til å leke med andre barn hele dagen? Vanlige helgeaktiviteter som tur på lekeplass eller i skog eller ut blant folk vil jo utgå, og når han er frisk blir det meste fort kjedelig... Anonymkode: 0048d...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Perle, tegne, bake, lage mat, bygge lego, leke gjemsel, lage påskepynt, se på film, rydde rommet osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 Har dere hage? Det er vel lov å leke litt ute i egen hage? TV/film kan vel være gøy i perioder? Tegne, male, dryppe lys, lese bok, så karse (vokser fort og gøy for barn), bake noe sammen, lage påskepynt, kjøpe klistremerker til klistremerkebok, plastelina, kle seg ut. Anonymkode: 7ca36...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg