AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Prøver forberede meg på at barnehagen der jeg har et barn på snart 3 år muligens stenges pga. korona eller vi settes i karantene av andre indikasjoner. Da blir det å være hjemme med baby og treåring siden jeg nå er i permisjon. Hva er dine tips til noe å finne på hjemme eller i hagen med en energisk, frisk treåring som syns alt blir kjedelig etter kort tid og er vant til å leke med andre barn hele dagen? Vanlige helgeaktiviteter som tur på lekeplass eller i skog eller ut blant folk vil jo utgå, og når han er frisk blir det meste fort kjedelig... Anonymkode: 0048d...322
Nerine_ Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Perle, tegne, bake, lage mat, bygge lego, leke gjemsel, lage påskepynt, se på film, rydde rommet osv osv.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Har dere hage? Det er vel lov å leke litt ute i egen hage? TV/film kan vel være gøy i perioder? Tegne, male, dryppe lys, lese bok, så karse (vokser fort og gøy for barn), bake noe sammen, lage påskepynt, kjøpe klistremerker til klistremerkebok, plastelina, kle seg ut. Anonymkode: 7ca36...ba1
Anbefalte innlegg