Gå til innhold

Reise til Gdansk nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som skal til Gdansk i disse dager? Er det stor fare for at restauranter og utesteder stenger nå som skoler osv er stengt?

Anonymkode: 9939b...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Reis ingen sted nå. Du bare bidrar til problemet.

Anonymkode: ca798...903

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel mye mindre corona her enn i Polen, så det er vel verre å være her.

Anonymkode: 84021...c11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norge er nå ansett som et risikoland i andre land. Du risikerer å bli satt rett i karantene ved ankomst Polen.

Anonymkode: 04a23...881

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har bestilt tur til Gdansk i slutten av april. Vurderer sterkt å avbestille, hvis det eksploderer med smitte her i Norge nå, så vil jeg ikke risikere å ikke få reise hjem igjen.

Anonymkode: dcdfe...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lasox
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har bestilt tur til Gdansk i slutten av april. Vurderer sterkt å avbestille, hvis det eksploderer med smitte her i Norge nå, så vil jeg ikke risikere å ikke få reise hjem igjen.

Jeg har selv avbestilt selv om jeg ikke får refundert pengene av Norwegian til Danmark. Det er ikke mye større risiko for å få Corona viruset i Danmark, men pga. flyreisen og reisen generelt. Hadde bestilt flyturen bare noen dager før jeg avbestilte, men viruset kom fortere ut av kontroll enn ventet, og på grunn av at jeg skal være der for å spille sjakk så vil vi bli oppimot 1000 personer i lokalet og det er altfor stor risiko med tanke på hvor stor risiko det er på grunn av selve reisen også. Noen dager etter jeg avbestilte sjakkturneringen så kom Danmark med restriksjoner på oppimot 1000 personer også for arrangementer. Så gjentar anbefalingen avbestille turen. Det vil ikke bli noen bedring før i 2021 om vi er heldige. Det er ikke verdt å satse livet ditt for en flytur er det vel?

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge er nå ansett som et risikoland i andre land. Du risikerer å bli satt rett i karantene ved ankomst Polen.

Det kan man lett følge med på ved å se på innreisereglene til Polen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lasox skrev:

Jeg har selv avbestilt selv om jeg ikke får refundert pengene av Norwegian til Danmark. Det er ikke mye større risiko for å få Corona viruset i Danmark, men pga. flyreisen og reisen generelt. Hadde bestilt flyturen bare noen dager før jeg avbestilte, men viruset kom fortere ut av kontroll enn ventet, og på grunn av at jeg skal være der for å spille sjakk så vil vi bli oppimot 1000 personer i lokalet og det er altfor stor risiko med tanke på hvor stor risiko det er på grunn av selve reisen også. Noen dager etter jeg avbestilte sjakkturneringen så kom Danmark med restriksjoner på oppimot 1000 personer også for arrangementer. Så gjentar anbefalingen avbestille turen. Det vil ikke bli noen bedring før i 2021 om vi er heldige. Det er ikke verdt å satse livet ditt for en flytur er det vel?

Nei, det er jo det jeg sier. Kommer nok ikke til å reise. Jeg vil ikke bli satt i karantene verken her eller der, og vil heller ikke bidra med å eventuelt spre smitte rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man lett følge med på ved å se på innreisereglene til Polen. 

Det endres fra dag til dag. Om ikke reisen avbestilles nå, så kan det likevel være tilfelle den dagen de reiser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...