Heartland Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg er forholdsvis fersk på håndarbeid. Har ikke strikket siden barneskolen, og har aldri brodert. Jeg har så lyst til å brodere en adventskalender til barnet mitt, men jeg er usikker på hvor avansert det egentlig er. Jeg har sett på denne her, syntes den var veldig fin. Noen med litt broderingserfaring som kan si noe om hva jeg begir meg utpå her? Er det overkommelig, eller bør man ha mye erfaring for å gi seg i kast med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Det der klarer du lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 Den der er ikke vanskelig. Anonymkode: 608fc...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 11. mars 2020 #4 Del Skrevet 11. mars 2020 Det er ikke vanskelig, men det tar veldig lang tid og du må være veldig nøye, for ett feil sting kan forskyve hele motivet, og å rekke opp er nesten like mye arbeid som broderingen i seg selv. Når det er sagt så er det en fin og beroligende hobby og du vil få en veldig mestringsfølelse når du er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå