AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Det har seg sånn at for ca 2 år siden ble min venninne med en fyr hjem fra byen ca 3 ganger. De møttes aldri i edru tilstand, og hun har sagt både da og i ettertid at hun ikke syntes at han var noe kjekk, men at hun lå med han for en grunn. Trenger ikke å gå inn på hva den grunnen var, men den gjør det hvert fall veldig tydelig at hun ikke var så veldig interessert i annet enn de gangene etter byen. Nå har det seg slik at jeg har møtt på denne fyren, og jeg synes han er så skjønn og sjarmerende. Han har addet meg på snap og andre sosiale medier, og nå snapper vi.. For et par uker siden spøkte venninnen min om at jeg kunne være med han, og da hadde jeg allerede fått kontakt med han.. Men jeg sa ikke det til henne da, jeg bare lo det bort. Hun har nå hatt kjæreste en stund, og jeg ble singel for litt over 2 mnd siden. Jeg kjenner at jeg er ganske interessert i denne fyren, men jeg vet ikke hva jeg vil og hva jeg er klar for. Kan hende at alt bare blir til snakk, eller til et one night stand, eller noe annet. Bør jeg si noe til venninnen min? Er jeg en dårlig venninne som snakker med en hun har hatt noen one night stands med? Hva gjør jeg? Vi er 26 år, om det har en innvirkning. Anonymkode: 1116d...366
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Jeg tenker, ja - det er innafor. Men vil du virkelig date en fyr som venninna di har knulla? Hver gang dere henger sammen så tenker du at det kanskje fortsatt er noe der? Hver fest dere er på, kanskje det er en sjans de hooker? At når dere møtes så kanskje han ser henne for seg naken, for han vet jo det? Kanskje det er en gnist der enda når alkoholen er innabords? Hvis venninna di og typen krangler/slår opp, kommer denne fyren til å bli hennes rebound? Er dette noe du gidder å leve med? Anonymkode: ac9db...ded 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker, ja - det er innafor. Men vil du virkelig date en fyr som venninna di har knulla? Hver gang dere henger sammen så tenker du at det kanskje fortsatt er noe der? Hver fest dere er på, kanskje det er en sjans de hooker? At når dere møtes så kanskje han ser henne for seg naken, for han vet jo det? Kanskje det er en gnist der enda når alkoholen er innabords? Hvis venninna di og typen krangler/slår opp, kommer denne fyren til å bli hennes rebound? Er dette noe du gidder å leve med? Anonymkode: ac9db...ded Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Hadde det vært følelser med i det hadde jeg kanskje revurdert det. Men hun pleier alltid å være veldig åpen om slike ting. Har gjerne ikke tenkt på det du skriver for jeg ville aldri gjort det samme selv. Men så er det jo en fyr med i bildet her også da, og kan jo hende at han synes hun er digg fortsatt.. Anonymkode: 1116d...366
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Ja så lenge du vet hun syns det er greit så, men si det til henne og se responsen hennes på at du og han har fått kontakt, før du fortsetter med han. Anonymkode: e731e...045 2
elentari Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 I mitt telfelle var det ikke bestevenn, men ganske god venn som hadde ligget med han. Vi er enda et par 9 år senere, så glad for at det ikke stoppet meg
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja så lenge du vet hun syns det er greit så, men si det til henne og se responsen hennes på at du og han har fått kontakt, før du fortsetter med han. Anonymkode: e731e...045 Ja, da gjør jeg det! Vet bare ikke hvordan jeg skal legge det frem.. Anonymkode: 1116d...366
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #7 Skrevet 11. mars 2020 11 minutter siden, elentari skrev: I mitt telfelle var det ikke bestevenn, men ganske god venn som hadde ligget med han. Vi er enda et par 9 år senere, så glad for at det ikke stoppet meg Når nevnte du det for henne? Anonymkode: 1116d...366
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Skrevet 11. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har seg sånn at for ca 2 år siden ble min venninne med en fyr hjem fra byen ca 3 ganger. De møttes aldri i edru tilstand, og hun har sagt både da og i ettertid at hun ikke syntes at han var noe kjekk, men at hun lå med han for en grunn. Trenger ikke å gå inn på hva den grunnen var, men den gjør det hvert fall veldig tydelig at hun ikke var så veldig interessert i annet enn de gangene etter byen. Nå har det seg slik at jeg har møtt på denne fyren, og jeg synes han er så skjønn og sjarmerende. Han har addet meg på snap og andre sosiale medier, og nå snapper vi.. For et par uker siden spøkte venninnen min om at jeg kunne være med han, og da hadde jeg allerede fått kontakt med han.. Men jeg sa ikke det til henne da, jeg bare lo det bort. Hun har nå hatt kjæreste en stund, og jeg ble singel for litt over 2 mnd siden. Jeg kjenner at jeg er ganske interessert i denne fyren, men jeg vet ikke hva jeg vil og hva jeg er klar for. Kan hende at alt bare blir til snakk, eller til et one night stand, eller noe annet. Bør jeg si noe til venninnen min? Er jeg en dårlig venninne som snakker med en hun har hatt noen one night stands med? Hva gjør jeg? Vi er 26 år, om det har en innvirkning. Anonymkode: 1116d...366 Vil helst holde meg unna venners tidligere greier jeg da. Anonymkode: 5c1f8...b9c 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #9 Skrevet 11. mars 2020 Vil fortalt om det, erfaringsmessig blir det mye drama om du sjuler det🙄 Anonymkode: 5d601...11e 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #10 Skrevet 11. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Hadde det vært følelser med i det hadde jeg kanskje revurdert det. Men hun pleier alltid å være veldig åpen om slike ting. Har gjerne ikke tenkt på det du skriver for jeg ville aldri gjort det samme selv. Men så er det jo en fyr med i bildet her også da, og kan jo hende at han synes hun er digg fortsatt.. Anonymkode: 1116d...366 Sjansen er jo der for at det fortsatt er en fysisk tiltrekning. Anonymkode: ac9db...ded
elentari Skrevet 11. mars 2020 #11 Skrevet 11. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når nevnte du det for henne? Anonymkode: 1116d...366 De hadde aldri en greie da det bare var et one night stand. Jeg visste jo at hun ikke var interessert i han på den måten, så følte ikke det var noe som trengte å nevnes sånn sett. Ble mer sånn at jeg nevnte at jeg hadde et øye til han når vi var flere sammen, og det var aldri noe problem. Jeg hadde heller ikke synes det var noe stress om en av mine veninner ble sammen med en jeg har ligget med. Hadde hun hatt et problem med det så hadde jeg nok ikke brydd meg nevneverdig om det. Vi var 20 år og "voksne" nok til at det ikke burde bli et problem.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Skrevet 12. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, da gjør jeg det! Vet bare ikke hvordan jeg skal legge det frem.. Anonymkode: 1116d...366 Bare si, du, det var litt morsomt at du skulle nevne han sist uke når du sa noe om meg og han, for jeg møtte faktisk på han og vi driver å tekster litt nå. Han virker jo veldig allright og "meg" da, men jeg vil ikke skape en klein situasjon om du ikke er komfortabel med at jeg møter han? Og hvis hun svarer at det går fint så spør igjen med litt humør om hvordan det kommer til å bli om dere to blir sammen og hun møter han med deg, om hun fortsatt syns han er digg eller ville syns det hadde vært rart. Du må spørre han om det samme også men venninnen din sine følelser rundt det betyr såklart mest Anonymkode: e731e...045 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #13 Skrevet 12. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har seg sånn at for ca 2 år siden ble min venninne med en fyr hjem fra byen ca 3 ganger. De møttes aldri i edru tilstand, og hun har sagt både da og i ettertid at hun ikke syntes at han var noe kjekk, men at hun lå med han for en grunn. Trenger ikke å gå inn på hva den grunnen var, men den gjør det hvert fall veldig tydelig at hun ikke var så veldig interessert i annet enn de gangene etter byen. Nå har det seg slik at jeg har møtt på denne fyren, og jeg synes han er så skjønn og sjarmerende. Han har addet meg på snap og andre sosiale medier, og nå snapper vi.. For et par uker siden spøkte venninnen min om at jeg kunne være med han, og da hadde jeg allerede fått kontakt med han.. Men jeg sa ikke det til henne da, jeg bare lo det bort. Hun har nå hatt kjæreste en stund, og jeg ble singel for litt over 2 mnd siden. Jeg kjenner at jeg er ganske interessert i denne fyren, men jeg vet ikke hva jeg vil og hva jeg er klar for. Kan hende at alt bare blir til snakk, eller til et one night stand, eller noe annet. Bør jeg si noe til venninnen min? Er jeg en dårlig venninne som snakker med en hun har hatt noen one night stands med? Hva gjør jeg? Vi er 26 år, om det har en innvirkning. Anonymkode: 1116d...366 Spør henne Anonymkode: e4571...8ba
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Skrevet 14. mars 2020 Spør henne om hun synes det er greit. Og ikke utsett det, bare ring henne, og si at du husker at hun snakket om han til deg, om han kunne være noe for deg, og at du vil høre om hun ikke har noe imot det. Anonymkode: 79aa8...8d4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #15 Skrevet 14. mars 2020 Snakket med venninnen, og alt er godkjent ☺️ Han var kun noen ligg. Hun lo, og sa at hun aldri hadde foreslått han for meg om hun var interessert i han. Men hun trodde vi kunne passet bra sammen 🙈 Anonymkode: 1116d...366 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå