Gå til innhold

Selge truser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker folk om å selge truser? Er student og har veldig dårlig råd pga høy husleie.. så har vurdert dette men er skeptisk og redd.. 

Anonymkode: 067af...1d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk om å selge truser? Er student og har veldig dårlig råd pga høy husleie.. så har vurdert dette men er skeptisk og redd.. 

Ville vel kanskje først funnet en billigere bolig

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Illuminatum skrev:

Ville vel kanskje først funnet en billigere bolig

Ja😬 tar litt tid da 

AnonymBruker
Skrevet

Finn en husvert som tar i mot brukte truser som betaling. 

Anonymkode: d511d...7cc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja😬 tar litt tid da 

Da har du ikke bare dårlig råd, men er blakk.

Sikkert greie penger ved å selge truser, men ville reflektert om dette er noe du kunne tenke deg at foreldrene dine viste om.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke noe galt i om du selger dine brukte dametruser. Dette er noe en del kvinner driver med fordi det er penger å tjene på dette samt at det finnes et marked for dette blandt menn. Det er bare å skrive inn i søkeboksen til  Googel " selge brukte dametruser" .

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har forståelse for fetishen sniffing av truser, men jeg synes trusa må ha tilhørighet til noen jeg kjenner... Billigvarianten finnes jo i en skittentøykurv på nachspiel hos venninner...men det er sjelden jeg nøyer meg bare av å sniffe da, når jeg først er i mood🙄

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg har forståelse for fetishen sniffing av truser, men jeg synes trusa må ha tilhørighet til noen jeg kjenner... Billigvarianten finnes jo i en skittentøykurv på nachspiel hos venninner...men det er sjelden jeg nøyer meg bare av å sniffe da, når jeg først er i mood🙄

👍🏼 Er det trygt å motta betaling på Vipps? 

• Liker 1
Skrevet

👍🏼 Er det trygt å motta betaling på Vipps? 

Jepp, det er det... Så lenge det handler om tillit fra begge, altså at ingen sladre om den som har fetishen og den som selger... Det er bare å skrive "takk for maten" eller noe😂

• Liker 1
Skrevet

Vær obs på at det kan være at de ønsker den overlevert personlig slik at de har noen å fantasere om. Det er noen andre tråder her på forumet på akkurat det samme, inkludert svar fra noen med erfaringer. Ta og søk etter de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jepp, det er det... Så lenge det handler om tillit fra begge, altså at ingen sladre om den som har fetishen og den som selger... Det er bare å skrive "takk for maten" eller noe😂

Okei takk for svar!👍🏼

• Liker 1
Gjest Roseglose
Skrevet

Kan tjene godt på å selge brukt undertøy og sokker om du har en dårlig økonomisk måned (eller bare vil gjøre det). En gang tjente jeg klekkelig sum på å selge gammelt undertøy og sokker. 🤷🏼‍♀️ 

Skrevet

Okei takk for svar!👍🏼

Du skal ikke være så redd, det finnes værre ting å selge😉 Jeg vet nøyaktig hva det betyr å være student...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor selger dere det? Altså Finn liksom? Vil helst være anonym😂 men har vurdert.

Anonymkode: 11129...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor selger dere det? Altså Finn liksom? Vil helst være anonym😂 men har vurdert.

Lurer på det samme😳

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på 😅

Skrevet

Slå dere sammen jenter og lag en tombola, møt opp på Countryfestivalen på Vinstra! skal garantere at dere får solgt hele lagret deres😂 Da skal jeg kjøpe ei for støtte om ikke annet😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Slå dere sammen jenter og lag en tombola, møt opp på Countryfestivalen på Vinstra! skal garantere at dere får solgt hele lagret deres😂 Da skal jeg kjøpe ei for støtte om ikke annet😉

😂👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Du har all grunn til å være redd. Hvis du går inn på plasser der trusekjøpere er så vil de prøve å presse deg til andre seksuelle tjenester også og er ikke interessert i å bare få trusa di i en bærepose. Mange vil at du skal komme hjem til de og ta den av foran de, og da er veien utrolig kort til voldtekt. Kjenner til noen som ble utsatt for det og hun turte ikke anmelde fordi hun følte seg skyldig selv som hadde gjort noe så lyssky.

Anonymkode: fe3ef...ac5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har all grunn til å være redd. Hvis du går inn på plasser der trusekjøpere er så vil de prøve å presse deg til andre seksuelle tjenester også og er ikke interessert i å bare få trusa di i en bærepose. Mange vil at du skal komme hjem til de og ta den av foran de, og da er veien utrolig kort til voldtekt. Kjenner til noen som ble utsatt for det og hun turte ikke anmelde fordi hun følte seg skyldig selv som hadde gjort noe så lyssky.

Anonymkode: fe3ef...ac5

Uff.. ja det er skummelt . Tenkte å sende i posten I såfall om jeg skal selge .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...