AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Jeg tror det er mannen som har det best. K Anonymkode: 07bb3...a5b 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Det spørs vel hva du legger i ordet «best». Jeg får aldri orgasme ved kun samleie, så hvis man ser på best som i orgasme, så får nok mannen det best ifht meg. Men for meg handler samleie om mer enn orgasme. Nærhet, kjærlighet,kyss, kroppskontakt. Jeg oppnår ikke orgasme nei, men jeg får veldig mye annet ut av det. Så sånn sett tenker jeg partner og jeg har det kjekt begge to😊 Anonymkode: 2d81a...17f 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Kosen: avhenger av personlighet Penetrering før klitoris er fullt erigert: mannen Orgasme: kvinnen Anonymkode: 761a6...ced
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 Det er bare menn som får noe ut av sex.. Anonymkode: bcf8a...318 3
draug 75 Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 For å si det slik: når du klør deg i øret: er det fingeren eller øret det er best i? Selvfølgelig har kvinna det best. Seksuell nytelse er som ei kake i ti biter, bare sånn at mannen må få ett stykke som betingelse for at kvinna skal få de andre ni. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Skrevet 11. mars 2020 Selvfølgelig mannen. Ellers hadde de ikke vært så vanvittig overkåte og desperate hele tiden. Dessuten har ikke kvinner særlig til nerver inni skjeden, mens menn har nerver på hele kuken. Anonymkode: 18954...e9c 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #9 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, ini skrev: Hvor langt er et tau? Så langt som det er fra ene enden til annen Anonymkode: 9b622...dc9
Hr. Aktiv Skrevet 11. mars 2020 #10 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, ini skrev: Hvor langt er et tau? Fra den ene enden til den andre. Hvis du legger det i ring så......... Svar til trådstarter. Min oppfatning er at damer synes det er best.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #11 Skrevet 11. mars 2020 Mannen. De runker og puttern i hva som helst. Sjelden kvinner stapper noe annet opp enn tamponger. Kjeden er ganske følelsesløs. Tror menn hadde fått sjokk om de kjente forskjellen på inn og ut for oss og dem. Horer nyter ikke akkurat jobben. Anonymkode: f1803...17a 5
Sanjar Skrevet 11. mars 2020 #12 Skrevet 11. mars 2020 For den som kjenner sin mytologi var dette et diskusjonstema mellom Zevs og Hera. De ville finne ut hvem samleie var best for, og begge ville at det skulle være best for motsatt kjønn. Det kjønnet som vant ville nemlig være det mest umoralske. Hera vant. 3
Gjest Paramount Skrevet 11. mars 2020 #13 Skrevet 11. mars 2020 Dersom hun rir er det han, i misjonær er det henne, tror jeg, ut fra hvordan jeg tenker og føler selv. For meg er den største seksuelle opplevelsen en mental opplevelse som oftest har utspring i noe fysisk. Opplevelsen er mental/psykisk, og angår omtrent hele kroppen gjennom nerver, blodomløp og hjernen. Den mentale opplevelsen blir svekket når du ikke slapper av selv, fordi du er opptatt av praktiske handlinger som krever oppmerksomhet, som når du er den aktive part i et samleie. Derfor er også det å sleike en kvinne oftest en mer tilfredsstillende seksuell opplevelse enn samleie, for meg, dersom jeg ligger avslappet og behagelig, og penis blir lett stimulert, enten av press mot ei pute, mot det ene benet hennes, eller hennes forsiktige berøringer med fingrene eller tungen. Da koser jeg meg på MAX og svever langt oppe i atmosfæren, over en laang periode . Det kan likestilles med en halv times orgasme. Så for meg blir det et spørsmål om hva som krever minst og gir mest.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #14 Skrevet 11. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig mannen. Ellers hadde de ikke vært så vanvittig overkåte og desperate hele tiden. Dessuten har ikke kvinner særlig til nerver inni skjeden, mens menn har nerver på hele kuken. Anonymkode: 18954...e9c Elendig resonnement, siden tenning og kåthet kan være gitt helt andre ting og kjønnsforskjeller. Og det med nerver på hele kuken er også bare tull. Helt håpløs uttalelse for den som ikke har en. Anonymkode: 509b2...169 1
Bamseklemmer Skrevet 11. mars 2020 #15 Skrevet 11. mars 2020 Vet ikke hva jeg skal si jeg... det viktigste for meg er at hun har det best, så jeg er en som gir mere enn jeg får... Det er når begge har den samme innstillingen, at atmosfæren og sexen blir fantastisk bra... Så målet mitt har bestandig vært å gjøre den atmosfæren og sexen så deilig som mulig, at hun kommer tilbake... da har jeg det best🙄
Resignert Skrevet 11. mars 2020 #16 Skrevet 11. mars 2020 For begge, eller for ingen av dem. Om dama ikke kommer, helst flere ganger, er det ikke noe særlig for meg heller. En runk er bedre enn å komme i ei som ikke selv nyter. Så mye betyr den mentale biten for tenning og nytelse. 1
Resignert Skrevet 11. mars 2020 #17 Skrevet 11. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Tror menn hadde fått sjokk om de kjente forskjellen på inn og ut for oss og Anonymkode: f1803...17a "Oss og dem"? Altså kvinner i forhold til menn. Hva med deilige, kåte, multiorgastiske kvinner, i forhold til sure, frigide kjerringer av alle aldre?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #18 Skrevet 11. mars 2020 Garantert menn, uten tvil. Anonymkode: ff1cd...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #19 Skrevet 11. mars 2020 Jeg kan ikke uttale meg for alle, men jeg tror samleie uten intimitet er en bortkasta øvelse for kvinner. Menn får orgasme uansett, men for kvinner generelt er trygghet og nærhet en del av hele pakka, som gir en tilfredsstillende sex. Ideelt sett så skal samleie være "best" for begge kjønn. Jeg tror igrunnen vi har en dypere opplevelse når alle brikken faller på plass, mens menn ikke trenger disse "brikkene" for å få mye ut av samleien. Anonymkode: 91534...dce 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #20 Skrevet 11. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er bare menn som får noe ut av sex.. Anonymkode: bcf8a...318 Da har du ikke prøvd lesbesex Anonymkode: 3cdd8...f98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå