AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg jobber i hjemmesykepleien. I tillegg har jeg noen vakter på sykehjem. Har lest at det kan gå tomt for nødvendig smittevernutstyr. Hvilke rettigheter har vi som ansatt da? Kan man nekte å gå til disse pasientene (vet det er helt forferdelig). Men vi har jo familie hjemme og flere har nok både venner og familie i risikogruppen som ikke bør bli smittet. Anonymkode: 57bd3...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i hjemmesykepleien. I tillegg har jeg noen vakter på sykehjem. Har lest at det kan gå tomt for nødvendig smittevernutstyr. Hvilke rettigheter har vi som ansatt da? Kan man nekte å gå til disse pasientene (vet det er helt forferdelig). Men vi har jo familie hjemme og flere har nok både venner og familie i risikogruppen som ikke bør bli smittet. Anonymkode: 57bd3...ad4 Det første du gjør er å ta opp lagersituasjonen og kriseplaner med din sjef. Anonymkode: 1e20b...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første du gjør er å ta opp lagersituasjonen og kriseplaner med din sjef. Anonymkode: 1e20b...30a Det er gjort. Men hvis ikke man har nok nasjonalt så vil vi ha et problem uansett. Anonymkode: 57bd3...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg