AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #101 Del Skrevet 15. april 2020 På 31.3.2020 den 11.05, Muscae skrev: Her er det jeg har skrevet med dem. Har ikke blitt trukket noe mer fra kontoen min, heldigvis. Meg: Hei. Jeg ønsker å kansellere ordre #NO7685. Det sto ikke på forsiden/bestillingssiden at det var kjøpsbetingelse i to mnd, så jeg så denne informasjonen for sent. Jeg ønsker derfor å avslutte abonnementet før jeg mottar pakken jeg har bestilt. Produktet deres er mye billigere på andre nettbutikker, og jeg ønsker absolutt ikke månedlige "gaveprodukter" i tillegg til produktet, da jeg gjerne vil avgjøre selv hva jeg bestiller. Mvh Skin-match: Hej Jeg er meget ked af at du ikke vil være en del af vores skin match klub Vi har ellers gjort alt hvad vi kunne for at oplyse om vores populære medlemsskabs tilbud på webshoppen ved at skrive det tydeligt på forsiden, produkt siden og i handelsbetingelserne som er godkendt ved købet. Jeg kan sagtens annullere dit abonnement, da du er inden for de 14 dages fortrydelsesret, men da skal sende din ubrugte foundation retur, som er sendt ved introtilbuddet. Før jeg kan annullere dit abonnement, skal jeg se bevis i form at track and trace på at den første pakke er sendt retur til os. Det kan du sende til mailen [email protected] Husk at vedlægge en seddel med ordrenummer i pakken så vi kan finde dig i systemet når pakken er ankommet. Returadressen er SkinMatch, Axel Gruhnsvej 10M, 8270 Højbjerg Danmark Meg: Jeg synes ikke dere har gjort alt dere kan for å opplyse om dette, når det står "avbryt ditt medlemskap når du vil" på siden deres. Jeg måtte inn og lese vilkårene på siden for å finne informasjon om at en må være medlem i to måneder. Kan man avbestille en måned eller flere? Om man ikke trenger en pakke i måneden? Ikke alle som bruker så mye sminke at man trenger ny pakke 12 ganger i året. I betingelsene står det at en må være medlem i to måneder, men det står ikke at man må kjøpe i disse to månedene. Kan jeg da avbestille i to måneder, og deretter si opp abonnementet? Jeg vil gjerne prøve produktet, men siden jeg har sensitiv hud vil jeg absolutt ikke forplikte meg til å betale 800kr for tre pakker sminke som jeg ikke vet om jeg tåler. Da kjøper jeg heller et annet, billigere produkt, så jeg slipper å sitte med varer jeg ikke får brukt. Dekker dere frakt for returen? Dersom dere ikke dekker det, burde dere opplyse om at en må returnere til Danmark, for porto er ikke billig fra Norge til utlandet. Mvh Meg: Viser til tidligere mail. Har sett på forbrukertilsynet sine sider, og dere driver faktisk ulovlig markedsføring av abonnementtjenesten deres, og jeg vil dermed si opp avtalen med umiddelbar virkning. Jeg fikk ikke tydelig og fremhevet informasjon før bestilling om at jeg må være medlem i to måneder. Det er brudd på angrerettsloven. På forbrukerrådet står følgene: Mvh Skin-match: Jeg kan tage fat i lageret og se om de kan stoppe næste forsendelse. Dit abonnement er annulleret og uanset hvad bliver du ikke trukket mere Best regards, Ida SkinMatch Så feigt å bare signere med fornavn! Anonymkode: d5137...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #102 Del Skrevet 15. april 2020 Er det noen som faktisk har testet foubdationen, er den bra? Anonymkode: d5137...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #103 Del Skrevet 15. april 2020 Nei den er ikke bra. Dekker ikke, er mer som en slags krem... huden føles fettet og ser ikke pent ut. Anonymkode: 7fe84...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå