Gå til innhold

SeXgAl Og FoRsPiLl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente som har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år.

Vi har det kjempe bra sexuelt ,men det er en ting som jeg føler mangler og det er forspillet.Vi har abselutt sldri forspill..eller vi har litt da ...men det er ikke lenge og det er litt klining eller fingring eller suging...men det varer sjelden lenger en 5 min.Og jeg savner virkelig den nerheten du får av forspillet.Men hvordan skal jeg si dette til han,jeg har aldri klaget på dette før..aldri sagt at det er f**n meg på tide med forspill.

jeg har ikke problemer med å s*ge h*a men han slikker ikke.Jeg vet ikke hvorfor,han sa at han hadde gjort det med exen en gang før å likte det ikke.Gutter har slikket meg før å ingen har klaget.så jeg begriper egentlig ingenting...jeg har spurt om vi kan bade sammen men det vil han heller ikke.

det er bare å su*e og så ordner resten seg selv tror jeg han mener . Men jeg har ingen problemer å få orgasme så det er ikke derfor jeg skal ha forspill som varer lengere enn 5 min.hvorfor liker gutter å bare p*le å gjøre seg ferdi?

JEG VIL HA KOZING

Hvordan kan jeg si dette til han uten å såre ham.jeg er jo veldig glad i han..

også har jeg et problem til.

jeg er det du kan kalle

Monogam nymfoman

altså sexgal som kjæresten min kaller det .

han har ligget med en del mere folk en meg og jeg har ligget med 3 og det er eneste han jeg har hatt et langvarig forhold med, å det er jo kun han jeg har klart å vise meg selv helt til.

er det galt å vil ha sex ? er det galt å være kåt??

¨bare lurer......

litj pia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mannfolk vil nok misunne kjæresten din - hvem vil vel ikke ha en kjæreste som ofte ønsker sex??? :sjarmor:

Men han har vel mindre behov for sex enn deg - og det må jo respekteres!

Varigheten på forspillet og innholdet kan jo du gjøre mye med selv, bruk fantasien.

Men når dere har vært sammen såpass lenge bør dere kunne snakke om det, selv om det kanskje kan være litt ømt tema for den ene. Og hvis du tar det opp og dere får snakket ordentlig ut om det er jo sjansen større for at det vil endre seg den veien du ønsker.

Men ikke ta det opp mens dere ligger i sengen - ta det opp på en nøytral grunn :wink:

Skrevet

Jeg er kjæreste(gift) med en jente som aldri vil ha forspill, dvs det holder lenge med 5 minutter. Hun suger meg aldri og jeg får nesten aldri "lov" å slikke henne. Hun sier hun ikke liker det, og da spiller det ingen rolle hva jeg liker. Vi har snakket masse om det, men det hjelper i allefall ikke. Blir frustert jeg. Hjelp meg også! Tenk om du hadde vært kjæresten min da ........ Vi har vært kjærster veldig lenge og har barn sammen. Det er ikke alltid så lett, dette livet!

Skrevet

Så flere innlegg om å suge/slikke nå med det samme. Her i gården er det ikke noe i veien med renslighet, bare for å ha sagt det.

Skrevet

Men kjæresten min er ikke akkurat den mest romantiske i verden.Han liker ikke å kose/kline/holle rundt hverandre

og si at man elsker hverandre en gang for dagen.Han nøyer seg med en "gla i dæ" i uka eller i månen. :roll:

så jeg må finne ut hvordan jeg kan få han til å kose med meg slik at jeg "klarer" meg med det . liksom. Visst dere skjønner meg.

Det som har vært min greie er visst jeg har funnet en som er romantisk,myk,hard,tøff,litt bad boy, og selvstendig og monogam, ja og elsket å kose med meg........

det har vært drømmen :D

Men jeg skal ikke klage jeg har en ganske så topp kjærest ,som har en del feil men har vi ikke alle.....ikke det at kjæresten min ikke er disse tingene, for det er han og mere til... :) men...jeg vil at han skal

GOSHE meg :ler:

hilsen meg som vil forlenge forspille en halv time!!!(minst) :rodme::roll:

Skrevet

hei pia!

jeg startet en tråd som gikk så å si ut på det samme. kjenner meg VELDIG igjenn i deg ja!! har en type som bare vil ha 5 min forspill, han vil ikke slikke meg...jeg har ingen problem med å suge,å jeg har også veldig lett for å få orgasme, så det er ikke derfor jeg heller vil ha et langt forspill. men jeg føler typen min har et slikt syn på sex, at det er å kjøre penis inn og ut av meg noen ganger,sprute, så ferdig.....men sex er så mye mer. sex er alt som både er FØR og ETTER selve p**inga...synd noen gutter ikke har forstått det:((lidenskapen før vi har sex er ike der,det å kåte hverandre opp, leke,få hverandre skikkelig opphisset!dette er noe jeg seriøst savner :cry: ..det handler bare om å gjøre seg ferdig for ham...føler jeg..jeg får ta en skikkelig prat me han før vi haar sex i gjenn!

*klem*

Skrevet

Fryktelig synd å høre at noen virkelig ikke får med seg forspillet. For meg og min mann er jo dette en svært stor del av sexlivet vårt. Selve samleiet er liksom prikken over i-en...

Men hvordan få gutten din til å ha forspill først?

Tja jeg tror det beste er å snakke rett ut. Si at du savner forspill, kos, utforskning av kroppene til hverandre!

Kanskje det vil komme som lyn fra klar himmel men når du aldri har sagt noe om det til han så er det ikke sikkert at han tenker på det i det hele tatt...

Menn er veldig enkle noen ganger skjønner du!

Har ikke noe fasitsvar- men snakk sammen om hva dere liker , det hjelper på!

Skrevet

Hmmm..... det er leit at enkelte gutter ikke kan se gleden i denne nærheten. Det er få ting som kan slå et virkelig deilig forspill. Jo tideligere forspillet starter, desto bedre. Kanskje allerede når man står opp om morgenen, og kommer med små hint før man drar på jobb. Når man så er på jobb, sender man noen tekstmeldinger eller ringer og holder spenningen ved like, når man kommer hjem møtes man med skikkelig råklining, så lager man mat og flørter gjennom hele måltidet, før man kaster seg over hverandre.... Det er jo helt herlig!

Dersom partneren ikke tar ansvar for skikkelig forspill, får dere gjøre det selv. Sørg for å erte og hisse opp partner en stund før dere slipper dem til. Det er tross alt dere som har kontroll på kroppene deres og kan bestemme dette helt selv. Ikke vær redd for å snakke om dette, men ikke la det bli et press for dem.... da kan det virke mot sin hensikt.... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...