Gå til innhold

Forebygging mot spredning av coronaviruset !

Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Eit effektivt middel mot spredning av smitte er Clorin.    Tørke  WC-er , dørhåndtaker, trapperekkverk, ringeklokker, og andre naturlege smittekilder.  etc  m/ en klut fuktet i Clorin.    (Unngå å få Clorin på klærne, og i øynene)

Her i huset har det bestanding vert rutiner og nytte Clorin regelmessig på  steder hvor folk flest kan tenkes legge igjenn  avtrykk.  

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hjelper ikke med forebygging når nesten ingen bryr seg om å følge rådene.

Anonymkode: 0ddfd...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klorin fungerer sikkert godt, men det finnes enda mer effektive metoder: :)

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke så god greie på data, men har en sånn bærbar PC med Windows som jeg vil være helt sikker på er smittefri, og har hørt at koronaviruset ikke tåler mye varme.

Så jeg vil altså for sikkerhets skyld putte PC-en i stekeovnen, slik at jeg kan bli kvitt all koronasmitte.

Er det noen som vet hvor mange grader jeg kan steke PC-en på uten at den går i stykker; den ser ganske solid ut, så den tåler vel litt ...?

Anonymkode: 50a76...0fc

Anonymkode: 99dbd...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg også desinfiserer overflater og dørhåntak etc gjevnlig nå  

Ellers er det håndvask, håndvask og atter håndvask og ikke ta seg i ansiktet. Ang det går jeg allti med hestehale ute nå, så jeg skal slippe å stadig ta bort hår fra ansiktet.

Går i mat-butikken tidlig eller sent så jeg treffer mist mulig folk i butikken

Anonymkode: e2a84...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har hatt ekstre tiltak fra november pga to små i bhg og håp om å unngå omgangssyke. Intet nytt under solen for oss. Kjempet mot megasmittsomt virus hele vinteren - og hittil har vi vunnet. Stått over to runder omgangssyke som har gått her... Men coronaen... et nys og det er gjort. Den er verre gitt...

Anonymkode: 0cc2f...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...