Gjest Anonym Bruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Eit effektivt middel mot spredning av smitte er Clorin. Tørke WC-er , dørhåndtaker, trapperekkverk, ringeklokker, og andre naturlege smittekilder. etc m/ en klut fuktet i Clorin. (Unngå å få Clorin på klærne, og i øynene) Her i huset har det bestanding vert rutiner og nytte Clorin regelmessig på steder hvor folk flest kan tenkes legge igjenn avtrykk. Endret 11. mars 2020 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Hjelper ikke med forebygging når nesten ingen bryr seg om å følge rådene. Anonymkode: 0ddfd...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 Klorin fungerer sikkert godt, men det finnes enda mer effektive metoder: 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke så god greie på data, men har en sånn bærbar PC med Windows som jeg vil være helt sikker på er smittefri, og har hørt at koronaviruset ikke tåler mye varme. Så jeg vil altså for sikkerhets skyld putte PC-en i stekeovnen, slik at jeg kan bli kvitt all koronasmitte. Er det noen som vet hvor mange grader jeg kan steke PC-en på uten at den går i stykker; den ser ganske solid ut, så den tåler vel litt ...? Anonymkode: 50a76...0fc Anonymkode: 99dbd...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Del Skrevet 11. mars 2020 Ja, jeg også desinfiserer overflater og dørhåntak etc gjevnlig nå Ellers er det håndvask, håndvask og atter håndvask og ikke ta seg i ansiktet. Ang det går jeg allti med hestehale ute nå, så jeg skal slippe å stadig ta bort hår fra ansiktet. Går i mat-butikken tidlig eller sent så jeg treffer mist mulig folk i butikken Anonymkode: e2a84...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Del Skrevet 11. mars 2020 Vi har hatt ekstre tiltak fra november pga to små i bhg og håp om å unngå omgangssyke. Intet nytt under solen for oss. Kjempet mot megasmittsomt virus hele vinteren - og hittil har vi vunnet. Stått over to runder omgangssyke som har gått her... Men coronaen... et nys og det er gjort. Den er verre gitt... Anonymkode: 0cc2f...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg