Gjest Siri*** Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280653 Når det blir sånn, så ser man jo at Norge ikke har kapasitet til å ta være på innvandrere og flykninger som kommer hit. Jeg spør meg selvom det beste ikke ville vært og ikke ta imot fler, og sende en del bort til vi får kontroll og har kapasitet til å håndtere folkene. Jeg tror ikke eller ei mener jeg at alle innvandrere/flykninger som kommer inn til Norge oppfører seg slik som dette. Men det er en grunn til at de har flyktet fra sine land og da nytter det ikke bare å sette dem inn i en helt ny hverdag uten noe som helst nettverk rundt dem. Det er ikke så enkelt å fikse seg selv.
Gjest Lompa Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Drammen er jo ille i så måte da. Det finnes et par mer eller mindre gode "ordtak" ang akkurat den problematikken i Drammen...Der er det MANGE av ymse nasjonaliteter. Noen er ålreite, og så har du stadig enkelte som lager kvalm for de øvrige, og da ender det slik som dette. Store slagsmål i Drammen er ikke noe som overrasker meg. Er bare glad jeg ikke bor der mer. *Grøss!* Har et..eehh...noe ambivalent...forhold til den byen.
Gjest Siri** Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Jeg spør meg selv omd et ikke er på tide at staten faktisk gjør noe med dette snart før det konsumerer hele Norge. Kriminaliteten bare øker her til lands om man skal tro mediene, og jeg nekter å tro at om staten hadde tilrettelagt den støtten som trenges hadde dette faktisk ikke vært et så stort problem som det er i dag. Og jeg sier ikke med dette at det kun er innvandrer/flykninger som står for kriminaliteten her i Norge. Men det er hvertfall noe som burde bli gjort for å hjelpe dem slik at de ikke ødelegger for seg og sine ved denne typen oppførsel.
Gjest Andreas1 Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...2152105#2152105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå