AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Jeg synes sateng er litt småekkelt å sove i, så vurderer å kjøpe økologisk bomull istedet. Lin er ikke aktuelt da tørketrommelen vår er litt dårlig og tar lang tid. Vurderte et sett til 700 kr fra Høie (pr stk) - men lurer på om det egentlig er merkbart bedre kvalitet sammenliknet med eks Princess sine sett? Kid har jeg bare dårlig erfaring med, så det utgår. Anonymkode: dbe11...76d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Som en kuriositet kan jeg nevne at jeg akkurat har måttet kaste et Høiesett. Det var ikke eldre enn 7 år. I skapet ligger sett fra Princess som er dobbelt så gamle som Høie settet, og brukt og vasket dobbelt så mye. Settene fra Princess lever side om side med sett fra Turiform. Disse er rundt 8-10 år gamle og også like fine og like mye brukt. Dette er jo sett som ble kjøpt for lenge siden, så kvaliteten kan ha endret seg. Anonymkode: fdc71...041
Dillan Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Har også blandet erfaring med nyere Høie-sengesett. Hadde ikke kjøpt til full-pris i allefall. 1
Scherbatsky Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Anbefaler MYYK. Digg og nydelig økologisk bomull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå