AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Hei. fødsel nærmer seg og jeg lurer på hvor man får kjøpt slike isbind/avkjølingsbind? og er det noe dere anbefaler? Anonymkode: 48bbc...501
Mitral Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Kulde er fin smertelindring, men pass på at det ikke blir for kaldt. Du kan fukte vanlige bind eller truseinnlegg med vann og legge i fryseren Her står det litt om smertelindring etter fødselen. https://jordmornytt.no/smertelindring-av-fodselsrifter/
boblevann Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Du kan lage selv ved å fukte et vanlig bind og legge i frysen! Kan også kjøpe hos fodebagen.no, de bindene hun selger fungerer etter hva jeg har skjønt som en ispose, at du knepper på dem eller noe for at de skal bli kald 😄
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Fodeagen.no hadde noen inne i går eller du kan lage selv, anbefaler aloe vera i vanlige bind Anonymkode: c7971...2ba
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 Jeg lagde selv etter anbefaling av HS eller jordmor. Husker ikke hvem som sa det. Anonymkode: cab2e...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå