AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Jeg skal ha mitt tredje og siste forsøk hos riksen snart og denne gangen vil legen jeg skal gå på synarela og menopur. Aldri brukt menopur før og lurer litt på hva deres erfaring med denne er? Noen som har hatt flere forsøk men som ble gravid med menopur? Legen mener at menopuren kan ha mye bedre effekt på eggene mine enn hva gonal f o fostimon har hatt. Hos meg ligger årsaken i dårlig eggkvalitet grunnet endometriosen min Anonymkode: c162a...ae8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Menopur er kjent for å gi bedre kvalitet, men kanskje ikke like mange egg - men man ønsker jo kvalitet fremfor kvantitet. Her fungerte ikke menopur alene (dårlig befruktning/utvikling), men kombinasjonen av menopur og gonal-f gav oss 10 femdagers i fryseren. Lykke til med siste forsøk! 🍀 Anonymkode: 53420...754 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menopur er kjent for å gi bedre kvalitet, men kanskje ikke like mange egg - men man ønsker jo kvalitet fremfor kvantitet. Her fungerte ikke menopur alene (dårlig befruktning/utvikling), men kombinasjonen av menopur og gonal-f gav oss 10 femdagers i fryseren. Lykke til med siste forsøk! 🍀 Anonymkode: 53420...754 Har du blitt gravid? går du privat? Anonymkode: c162a...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå