Gå til innhold

Mobbing er ikke ille på skolen egentlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en bror som var fæl når jeg var mindre som jeg flere ganger hadde lyst å drepe fordi han var forferdlig. (gjorde det ikke fordi er jo ikke en bra ting å gjøre) men hater han enda.

Eksempel

Mobbere på skolen bor man ikke med. I hjemmet er det noe du ikke kan gjøre med. Så hele greia er tull.

Anonymkode: bf566...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hele greia er tull? Hvilken planet bor du på? At du har opplevd å bo med en idiot av en bror betyr ikke at andre situasjoner ikke eksisterer vettu. Dine følelser bestemmer faktisk ikke hva som er ille for en person og ikke, de bestemmer kun hva som er ille for deg personlig. 

Anonymkode: 067a8...61c

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har tydelig aldri blitt mobbet på skolen...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en bror som var fæl når jeg var mindre som jeg flere ganger hadde lyst å drepe fordi han var forferdlig. (gjorde det ikke fordi er jo ikke en bra ting å gjøre) men hater han enda.

Eksempel

Mobbere på skolen bor man ikke med. I hjemmet er det noe du ikke kan gjøre med. Så hele greia er tull.

Anonymkode: bf566...45c

Ikke greit det med din bror ,det er det ikke. Men at mobbing på skolen ikke er ille er ikke helt riktig,vil jeg si. Hadde du tatt deg en alvorlig prat med alle de som virkelig har blitt mobba ( eller fremdeles blir det) tror jeg nok du hadde sett litt annerledes på ting :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble mobbet på skolen og har sosial angst jeg aldri blir kvitt. Vi snakker om 25 år med kjemping. Inn og ut av arbeidslivet. Lært å leve med det, men det er jævla tungt. Hadde jeg ikke blitt mobbet hadde nok livet mitt sett veldig annerledes ut. 
Dette er individuelt. Noen får ikke senskader, mens andre får. 

Anonymkode: e6f41...b80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trisr at du har vokst opp i et hjem med en bror som ikke var så grei, men syns ikke det er riktig eller rettferdig å sette opp mot andre situasjoner. Mobbing på skolen er fryktelig ille og hovedårsak til unge og unge voksnes selvmord. Jeg er vokst opp med vold i hjemmet og mobbing på skolen og det er mobbingen på skolen som har vært med å forme og påvirke meg mest.

Hvor mange southpark videoer skal du poste her? Livet blir mye bedre av å slutte å røyke hasj og komme seg litt mer ut blandt folk :)

Anonymkode: 27f6b...263

AnonymBruker
Skrevet

Ts, det er sårende det du skriver dor de som er plaget med senvirkninger av mobbing på skolen. Jeg er langt på vei enig med deg fordi for meg var mobbing på skolen ikke så stort problem sammenlignet med vold hjemme. Men det har ingen hensikt å si det til noen som sliter pga andre årsaker enn meg. Ingen. Hvis du syns synd på deg selv så gjør deg selv en tjeneste å ikke si det til noen andre enn dine aller nærmeste. Du fremstår bare ufølsom og umoden.

Anonymkode: 5cfb2...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...