Gå til innhold

Hadde du reist til London nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, ville du reist til London nå? Jeg er egentlig ikke i tvil om hva jeg tenker om det, men mitt reisefølge vil reise uansett. 

Kom gjerne med argumenter for og i mot her! 

Anonymkode: df5c3...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

«Det ene er at man kan risikere å bli sittende strandet et eller annet sted i utlandet, og det andre er den generelle smittefaren man utsetter seg for.«

kjipt å bli alvorlig syk i et fremmed land

Anonymkode: 695c9...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er mye lettere å besvare det spørsmålet om et par uker. Akkurat nå kan det liksom slå alle veier. 

Anonymkode: 60a9d...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ikke er i en risikogruppe så ville jeg dratt. Men det forandrer seg jo fort så hvis reisen er om 1 uke kan situasjonen være en helt annen. Men idag ville jeg reist. 

Anonymkode: 166e8...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier så er det vanskelig å svare på. Plutselig finner ud på at folk fra London må i karantene i 14 dager. 
Plutselig blir ekstremt mange fly innstilt, og det blir vanskelig å komme hjem. 
Er så mye som kan skje den neste dagene. 

Men får p svare på spørsmålet ditt. Ja, idag ville jeg reist. 

Endret av justme2019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

spørs helt på formålet med reisen. Er det kun for fornøyelse ville jeg stått over, hadde det vært en kritisk jobbreise eller siste mulighet for å se en døende venn eller familiemedlem ville jeg dratt.

Anonymkode: fe1b5...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var der i helgen, og fulgte godt med i forkant. Noen få er smittet i England som i Norge, men ikke noe mer på tidspunktet jeg reiste. Jeg følger også godt med i etterkant i nyhetene i England, for å se om noen har blitt smittet på stedene jeg har vært på.

Det jeg og reisefølget gjorde var å ta taxi når vi skulle over større avstander i stedet for tube eller buss. Ellers er det bare å ha god håndhygiene og gjøre det man kan.

Anonymkode: 6f864...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...