AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Ja, ville du reist til London nå? Jeg er egentlig ikke i tvil om hva jeg tenker om det, men mitt reisefølge vil reise uansett. Kom gjerne med argumenter for og i mot her! Anonymkode: df5c3...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 «Det ene er at man kan risikere å bli sittende strandet et eller annet sted i utlandet, og det andre er den generelle smittefaren man utsetter seg for.« kjipt å bli alvorlig syk i et fremmed land Anonymkode: 695c9...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg tror det er mye lettere å besvare det spørsmålet om et par uker. Akkurat nå kan det liksom slå alle veier. Anonymkode: 60a9d...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Del Skrevet 11. mars 2020 Hvis du ikke er i en risikogruppe så ville jeg dratt. Men det forandrer seg jo fort så hvis reisen er om 1 uke kan situasjonen være en helt annen. Men idag ville jeg reist. Anonymkode: 166e8...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justme2019 Skrevet 11. mars 2020 #5 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Som andre sier så er det vanskelig å svare på. Plutselig finner ud på at folk fra London må i karantene i 14 dager. Plutselig blir ekstremt mange fly innstilt, og det blir vanskelig å komme hjem. Er så mye som kan skje den neste dagene. Men får p svare på spørsmålet ditt. Ja, idag ville jeg reist. Endret 11. mars 2020 av justme2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Del Skrevet 11. mars 2020 spørs helt på formålet med reisen. Er det kun for fornøyelse ville jeg stått over, hadde det vært en kritisk jobbreise eller siste mulighet for å se en døende venn eller familiemedlem ville jeg dratt. Anonymkode: fe1b5...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #7 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg var der i helgen, og fulgte godt med i forkant. Noen få er smittet i England som i Norge, men ikke noe mer på tidspunktet jeg reiste. Jeg følger også godt med i etterkant i nyhetene i England, for å se om noen har blitt smittet på stedene jeg har vært på. Det jeg og reisefølget gjorde var å ta taxi når vi skulle over større avstander i stedet for tube eller buss. Ellers er det bare å ha god håndhygiene og gjøre det man kan. Anonymkode: 6f864...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg