AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg er flyforbannet, en far i klassen til datteren min har blitt satt i hjemmekarantene pga han har vert på ferie i et området med mye corona smitte. Han har 3 barn og kone, et av barna går i klassen til barnet mitt. Datteren min ble med venninnen sin hjem på mandag, de var der ikke så veldig lenge, men faren sa at de ikke kunne være der så lenge pga han satt i karantene. Datteren min kommer hjem med venninnen sin for og vaske hendene før dem drar ut igjen, hun ble redd stakkars. Min mor er hjertesyk og jeg jobber I tillegg på sykehjem så er redd vi eventuelt kan ha blitt smittet. Mest av alt er jeg forbanna over hvor uansvarlig og egoistisk det går an og bli som ikke tar karantenen på alvor og tilater besøk! Barnet mitt er vanligvis mye med denne jenta. Hvordan forholde seg til dette? Hva med jobben min og moren min? Jeg skal ikke på jobb før til helgen, men hadde en avtale med moren min I dag som jeg må avlyse, vil ikke utsette henne for eventuel snitte. Synes hele familien burde settes i karantene og skoler bli stengte, hvorfor avlyse konserter og arangemanger men ha åpne skoler og bhg, tenk på barnas kronisk syke besteforeldre kan bli alvorlig smittet av sine egne barnebarn.. Anonymkode: d2e47...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Enig. Ta kontakt med fastlegen din og spør hva du gjør ang dette. Anonymkode: 682b2...bbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg