AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Jeg synes det er litt flaut å si dette, men jeg elsker store og tykke damer. Jo større, jo bedre. Jeg mener ikke former, jeg mener fedme. Kvinner på rundt 150kg. Jeg blir opphisset av store mager som henger, enorme rumper som gjør at stolen blir med når hun reiser seg, damer som elsker å spise godis og unngår trening og fysisk aktivitet. Det er flaut at jeg tenner på et handikap og ønsker å fete de opp, jeg får vondt i meg av det, og er redd jeg aldri vil få en partner 😨 Er det noen andre som har det slik, eller er det noen overvektige som har hatt et forhold til noen som tenker slik som jeg? Anonymkode: 1eb8e...a64
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Fedme er ikke et handikap i seg selv. Det er mange på 150 kilo som lever ganske normalt og greit, selvom de kanskje ikke går på ski hver vinter eller løper like raskt til bussen. Det er flere som tenner på fedme, men overvektige, som alle andre kvinner (asiatiske, lesbiske, afrikanske, store pupper osv) liker ingen å bli fetisjert. Man vil bli likt for den man er, ikke fordi man er noens seksuelle fetisj ved å eksistere. Anonymkode: 35a60...105 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå