mockinbird Skrevet 15. juni 2005 #21 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjempebra at hun takket ja! Vet selv hvordan det er, det skal være bra krise før jeg "maser" på tanter, onkler og besteforeldre. At det finnes så snille folk som dere som ser behover, og løser det med å lage faste avtaler..... Alle alenemødre skulle ha hatt familie som dere! Medmenneskelighet på høyeste nivå, jeg blir så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 15. juni 2005 #22 Del Skrevet 15. juni 2005 Så koselig. Og det blir jo kjempefint for alle parter. Hun får avlastning, og dere får enda nærere bånd til et barn dere er glad i og kommer til å ha i livene deres bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chachapuma iil Skrevet 16. juni 2005 #23 Del Skrevet 16. juni 2005 Kan jeg få kjøpe dere?? Tenk om alle hadde noen som dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #24 Del Skrevet 16. juni 2005 Så utrolig flott gjort av dere! :dagensrose: Flott at mammaen takket ja. Dette setter hun sikkert kjempestor pris på. Skulle ønske det var flere sånne flotte mennesker som dere, for det er gull verdt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå