AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg snakket med det jeg trodde var en fornuftig venn til han sa at han trodde dette viruset var satt ut for å kontrolere verdensbefolkninga. Trur noen virkelig sånt? Anonymkode: e0338...3fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Såklart er det derfor. Hvorfor tror du ellers slike ting dukker opp? Anonymkode: e3228...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 Han er dopskada... Anonymkode: 6fe4e...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Del Skrevet 11. mars 2020 Altså virus tenker ikke rasjonelt, de har ikke tanker engang... Så nei... Men det er jo evolusjon. Både virus og mennesker ''evolusjonerer'' seg. Anonymkode: 84374...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Del Skrevet 11. mars 2020 Hvorfor sier dere at dette ikke er planlagt? såklart er det det Til og med the Simpsons vet det haloo Anonymkode: e3228...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Del Skrevet 11. mars 2020 Flere som tror det. Enkelte virus blir laget i laboratori. Om korona er planlagt? Nei, det tror jeg ikke. Om det kan virke slik? Ja, det ble jo varslet uforsvarlig seint i Kina! Anonymkode: 33941...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 11. mars 2020 #7 Del Skrevet 11. mars 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg