BergensBrud05 Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Ser det er mange bergensbruder her ... Noen som har erfaring med Atelier Flora?
Gjest Gjesten Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 De skal lage min bukett :-) Men det er ikke før neste år... Har hørt bare positive ting om dem! De lager ihvertfall veldig mange brudebuketter.
wix Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Jeg skal bruke dem. Har jo ikke giftet meg ennå så jeg vet ikke om det ferdige resultatet blir bra ennå, men har vært der en gang og snakket om hva slags bukett jeg ville ha. Har i utgangspunktet ikke peiling på blomster, men fikk god hjelp til å finne noe fint - satt vel og snakket med en dame i vel en times tid om blomster! :o
BergensBrud05 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2005 Wix (Gulars... ) Jeg skal bruke dem. Har jo ikke giftet meg ennå så jeg vet ikke om det ferdige resultatet blir bra ennå, men har vært der en gang og snakket om hva slags bukett jeg ville ha. Har i utgangspunktet ikke peiling på blomster, men fikk god hjelp til å finne noe fint - satt vel og snakket med en dame i vel en times tid om blomster! Hva ligger de på i pris?
wix Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Det kommer an på hva slags blomster man vil ha selvsagt, men jeg tror nok ikke de er av de billigste akkurat... Min bukett, som blir dråpeformet med gammelrosa nellik (var det ikke det da, har allerede glemt hva de heter :oops: ) og noe orkidelignende og noe grønt og noe gullgreier blir på ca 2700-3000. Husker ikke om det var inkludert sånne corsager (?). Nellik (hvis det var det da) ble valgt fordi de er litt "frynsete" ytterst og passer veldig fint sammen med blondene i kjolen min.
Tinema Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Har kun hørt godt om de, tenkte å få sambo til å snakke med dem også (det er han som skal ordne buketten :blomst_opp: )Har ikke erfaringer med dem.
BergensBrud05 Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2005 tenkte å få sambo til å snakke med dem også (det er han som skal ordne buketten Så romantisk! Jeg var innom der i går og bestilte bukett, corsager, brudepikeblomster og håndleddsblomst til meg og forlover. Budsjettet er nok sprengt (igjen), men jeg tror det blir fiiiiint!!! :-)
Gjest Aprilbrud i.i. Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Jeg fikk min bukett derfra, og ble veldig fornoyd! De pyntet ogsaa bordene, og totalt kom det paa ca 6000 tror jeg. Hilsen ikke innlogget aprilbrud paa messe i madrid
Tinema Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Så romantisk! Det syns jeg også, og heldigvis er det noe han selv har lyst til å gjøre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå