Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Testes med q-tips i hals. Er du i risikogruppen? Anonymkode: 2b2a9...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 Tas prøve fra nese og svelg. En swab som blir ført helt opp i nesehulen. Anonymkode: a05fe...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 De tar prøve fra nese og svelg. Hva som skjer på sykehuset avhenger av hva slags behandling/lindring av symptomer du vil trenge. Anonymkode: bc1db...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 10. mars 2020 #6 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 6 minutter siden, Gorilla skrev: Tas det blodprøve, eller hvilke undersøkelser må man gjennom for å finne ut om man har korona? Og hva vil skje om man havner på sykehus? Jeg har sett på nrk at de tar en prøve i nesa m vattpinne, og en i munnhulen. I følge debatten på nrk i kveld får de fleste som havner på sykehus oksygen, mens de som er dårligst får pustehjelp m respirator Endret 10. mars 2020 av petterm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, petterm skrev: Jeg har sett på nrk at de tar en prøve i nesa m vattpinne, og en i munnhulen. I følge debatten på nrk i kveld får de fleste som havner på sykehus oksygen, mens de som er dårligst får pustehjelp m respirator Takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 10. mars 2020 #9 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Prøve med vattpinne Blødprøve Sputum test Trakeal eller nesaspirat Endret 10. mars 2020 av Familytree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #10 Del Skrevet 11. mars 2020 31 minutter siden, Gorilla said: Så greit å vite at det bare er så enkelt. Jeg er ganske redd for en del legeundersøkelser, så det er greit å vite på forhånd hva som skal skje om jeg skulle komme dit at jeg mistenker smitte. Det hørtes jo lite skummelt ut med en qtips i halsen og nesa. Personlig hadde jeg foretrukket en blodprøve. Det er ikke spesielt deilig å få en lang vattpinne langt opp i nesen. Anonymkode: bc1db...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #11 Del Skrevet 11. mars 2020 Når folk ikke engang gidder å følge med i nyhetene nå om dagen,da blir jeg skeptisk. De tar prøver i nese og munnhulen.Vær så snill å gidd å følg med litt,da....i det minste av hensyn til folk rundt dere! Anonymkode: 66686...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg