Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet

Testes med q-tips i hals. Er du i risikogruppen? 

Anonymkode: 2b2a9...a17

AnonymBruker
Skrevet

Tas prøve fra nese og svelg. En swab som blir ført helt opp i nesehulen. 

Anonymkode: a05fe...3d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De tar prøve fra nese og svelg. Hva som skjer på sykehuset avhenger av hva slags behandling/lindring av symptomer du vil trenge. 

Anonymkode: bc1db...bff

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Gorilla skrev:

Tas det blodprøve, eller hvilke undersøkelser må man gjennom for å finne ut om man har korona? Og hva vil skje om man havner på sykehus? 

Jeg har sett på nrk at de tar en prøve i nesa m vattpinne, og en i munnhulen. 

I følge debatten på nrk i kveld får de fleste som havner på sykehus oksygen, mens de som er dårligst får pustehjelp m respirator

Endret av petterm
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
Akkurat nå, petterm skrev:

Jeg har sett på nrk at de tar en prøve i nesa m vattpinne, og en i munnhulen. 

I følge debatten på nrk i kveld får de fleste som havner på sykehus oksygen, mens de som er dårligst får pustehjelp m respirator

Takk for svar 😊

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Prøve med vattpinne

Blødprøve

Sputum test

Trakeal eller nesaspirat

Endret av Familytree
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Gorilla said:

Så greit å vite at det bare er så enkelt. Jeg er ganske redd for en del legeundersøkelser, så det er greit å vite på forhånd hva som skal skje om jeg skulle komme dit at jeg mistenker smitte. Det hørtes jo lite skummelt ut med en qtips i halsen og nesa. 

Personlig hadde jeg foretrukket en blodprøve. Det er ikke spesielt deilig å få en lang vattpinne langt opp i nesen. 

Anonymkode: bc1db...bff

AnonymBruker
Skrevet

Når folk ikke engang gidder å følge med i nyhetene nå om dagen,da blir jeg skeptisk. De tar prøver i nese og munnhulen.Vær så snill å gidd å følg med litt,da....i det minste av hensyn til folk rundt dere!

Anonymkode: 66686...a93

• Opprett ny...