Gå til innhold

American Classic Mac n cheese?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt denne i Norge nå? 

images?q=tbn:ANd9GcQvI4lWxpTRYWL7taHwthC

Pleide å kjøpe den på Coop Obs (og Spar) tidligere, men de har byttet til en som heter "Mississippi Belle" og som ikke er god i det hele tatt... Det begynner nok å bli et par år siden jeg sist fikk tak i American Classic sin 😐

Anonymkode: 32b06...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sett denne i Norge på lenge heller. Om du bor i Oslo område kan du prøve på de Yummy Heaven godteributikkene (Torggata eller gunerius), de har ett ganske godt utvalg av amerikanske produkter. Utenom det kan jeg bare huske å ha sett det på butikkene rett over grensen. Hvis ikke så er det jo ganske enkelt å lage selv 😁 

AnonymBruker
Skrevet

Mener å ha sett at de har Krafts mac and cheese på Yummy Heaven? Den har jeg ikke smakt, men det er vel selveste originalen 👍 Dessverre bor jeg ikke i nærheten av Oslo, og heller ikke Østlandet for øvrig. De nærmeste svenske butikkene har kun en annen variant som er OK, men ikke god som den fra AC. Husker ikke hva den heter. 

Lager gjerne mac&cheese selv (og da helst med kjøttpølse biter i🥳) og det er godt, men det er jo noe helt annet enn disse ferdigvariantene, og så er det digg med enda enklere tilberedning og enda mindre oppvask noen ganger. Synd at Toro sine pose- og ferdigvarianter er helt håpløse 🙈

Er det kanskje faktisk sånn at American Classic ikke lenger finnes i norske matbutikker?

Anonymkode: 32b06...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...