AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 I min vennegjeng har noen flere venner fra ulike gjenger. Feks de som de har studert sammen med. Av og til ønsker noen av vennene mine at alle skal være samlet. Feks blande "vår" gjeng og andre vennegjenger. Føler det blir veldig påtvunget. Har ofte sagt nei og får dårlig samvittighet, men jeg er en person som ikke trives med for mange rundt meg samtidig. Jeg har en vennegjeng på ca 8stk som jeg jevnlig omgås, ellers et par kollegaer jeg er med på fritiden. Også har jeg både min og samboers familie. For min del holder det. Jeg er ikke opptatt med å bli kjent med masse nye folk, det er så vidt jeg har tid til å pleie forholdet med min gjeng i tillegg til familie da jeg jobber mye. Føler liksom at alle andre elsker å delta på sosiale samlinger, bli kjent med nye folk osv. Er det bare jeg som er rar?* Anonymkode: 6569d...f7d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 For meg høres det mer enn nok ut, til å med for mye egentlig. Har ikke kapasitet til det lengere, med full jobb og mye på fritiden. Må ha litt egentid oppi det hele også, vist ikke går jeg på veggen. Anonymkode: 9e060...189
Høyeheler Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 På 10.3.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: I min vennegjeng har noen flere venner fra ulike gjenger. Feks de som de har studert sammen med. Av og til ønsker noen av vennene mine at alle skal være samlet. Feks blande "vår" gjeng og andre vennegjenger. Føler det blir veldig påtvunget. Har ofte sagt nei og får dårlig samvittighet, men jeg er en person som ikke trives med for mange rundt meg samtidig. Jeg har en vennegjeng på ca 8stk som jeg jevnlig omgås, ellers et par kollegaer jeg er med på fritiden. Også har jeg både min og samboers familie. For min del holder det. Jeg er ikke opptatt med å bli kjent med masse nye folk, det er så vidt jeg har tid til å pleie forholdet med min gjeng i tillegg til familie da jeg jobber mye. Føler liksom at alle andre elsker å delta på sosiale samlinger, bli kjent med nye folk osv. Er det bare jeg som er rar?* Anonymkode: 6569d...f7d Du er ikke rar. Bryllup, dåp osv. der møte med en rekke fremmede ikke lot seg unngå ble jeg usympatsik, lite tiltalende slik at folk ikke tok seg bryet med å ta kontakt og holdt seg på avstand.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Skrevet 12. mars 2020 Synes 8 faste venner er en passe grei gjeng. Noen folk elsker store mengder mennesker, jeg selv er av typen som trives best med noen få gode venner. Har lagt merke til at veldig utadvendte folk med "hundrevis" av venner ikke nødvendigvis er så opptatt av å være så nær med den enkelte, men trives med stort utvalg. Kanskje fordi de elsker å skravle og fort kjeder seg med samme lille gjeng? Anonymkode: 0c08f...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå