AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg har vært syk i fem/seks uker og blir ikke bedre. Mine symptomer er: Utslitt, hoster mye, litt vondt i halsen og føler med fysisk svak i kroppen. Jeg har ikke feber, men det får jeg aldri. Er sykemeldt nå og må ta pause bare jeg skal støvsuge leligheten. Er gravid i andre trimester så er litt nervøs nå. Har vært hos legen flere ganger, men de har nok ikke mistenkt Corona. Ikke jeg heller egentlig, før nå de siste dagene. Anonymkode: 80628...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Korona gir veldig sår hals i 3-4 dager, og du vil senere få skikkelig tett nese. Da mener jeg skikkelig tett, som i alvorlige pustevansker. Hvis du har vært småsyk i fem-seks uker er det nok ikke det. Det er vinter, pluss at du er gravid. Anonymkode: 9b226...ba1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 Tvilsomt... Det er noe som kalles svangerskapsbronkitt. Har hatt det selv; utrolig slitsomt! (Flere av mine venninner har også hatt det) Forsvant i samme øyeblikk som babyen kom ut 😊 Men det skader jo ikke å ta det opp på neste kontroll. God bedring! Anonymkode: f41b4...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sykemeldt nå og må ta pause bare jeg skal støvsuge leligheten Slik hadde jeg det da jeg hadde lungebetennelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg forstår bekymringen din, og spesielt om du er gravid så er det jo sånn at det er lett å bøi ekstra bekymret. Det er noen få mennesker som har blitt smittet som ikke kommer fra reise i utlandet nå. Uansett hva det kan være, korona eller mest sannsynlig noe annet, så kunne du jo tatt en telefon til legekontoret ditt med bekymringen og bedt om å bli testet. Men uansett, be om time for å bli sjekket for tilstanden din. Når du er gravid og såpass syk så er det greit å finne ut av det. Anonymkode: 06ead...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg skrev i den andre tråden jeg ble syk etter at barna kom hjem fra London. Sønnen var litt syk i noen dager med hoste mens jeg ble tilnærmet dødssyk. Lungene på den ene siden min fungerte ikke i det hele tatt. Jeg hostet på meg brokk og har hatt så smerter at jeg har grått i flere dager. Legen sa bare virus, undersøkte aldri nærmere. Nå 6 uker senere hoster jeg ennå en dyp og stygg hoste uten nevneverdig med slim. Jeg har selv hatt lungebetennelse to ganger i livet. Ja jeg hadde høyere feber den gangen, men formen min var mye mye bedre. Jeg har aldri følt meg så døden nær som nå. Det var en helt spesiell følelse som jeg aldri har kjent før. Jeg hadde ikke typiske muskelsmerter og det var ikke vanlig influensa da jeg har hatt det, og vet hvordan det føles. Jeg er 100% sikker på at dette er noe annet! Når du sier at du ikke orker å støvsuge vel jeg gråt når jeg måtte opp og tisse det vil si gå fem meter. Det var ikke snakk om noe støvsuging. Det er det for så vidt ikke ennå da energien min ikke er tilbake. Selvsagt bedre men ikke slik det var laaaaangt ifra. Puster jeg dypt inn svir det fortsatt i lungene. Anonymkode: 6d194...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 10. mars 2020 #7 Del Skrevet 10. mars 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Korona gir veldig sår hals i 3-4 dager, og du vil senere få skikkelig tett nese. Da mener jeg skikkelig tett, som i alvorlige pustevansker. Hvis du har vært småsyk i fem-seks uker er det nok ikke det. Det er vinter, pluss at du er gravid. Anonymkode: 9b226...ba1 Jeg har fått påvist Korona og kan avkrefte at sår hals og skikkelig tett nese er «obligatorisk». Har ikke hatt pustevansker heller. Jeg har: hoste, feber som kommer og går, svimmelhet og diare som mine symptomer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 10. mars 2020 #8 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært syk i fem/seks uker og blir ikke bedre. Mine symptomer er: Utslitt, hoster mye, litt vondt i halsen og føler med fysisk svak i kroppen. Jeg har ikke feber, men det får jeg aldri. Er sykemeldt nå og må ta pause bare jeg skal støvsuge leligheten. Er gravid i andre trimester så er litt nervøs nå. Har vært hos legen flere ganger, men de har nok ikke mistenkt Corona. Ikke jeg heller egentlig, før nå de siste dagene. Anonymkode: 80628...ca8 Ta en telefon til din kommunes smittetelefon i morgen. Ettersom du ikke har hatt feber tviler jeg på at det er Korona. Jeg har fått det påvist og har badet i egen svette i ukesvis.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #9 Del Skrevet 10. mars 2020 3 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Jeg har fått påvist Korona og kan avkrefte at sår hals og skikkelig tett nese er «obligatorisk». Har ikke hatt pustevansker heller. Jeg har: hoste, f+eber som kommer og går, svimmelhet og diare som mine symptomer. Hvor ble du smittet? Anonymkode: f012f...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 10. mars 2020 #10 Del Skrevet 10. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor ble du smittet? Anonymkode: f012f...586 Jeg er en av de som ikke har et kjent «opphav» til smitten. Har ikke vært i utlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #11 Del Skrevet 10. mars 2020 1 minutt siden, Grandidosa83 skrev: Jeg er en av de som ikke har et kjent «opphav» til smitten. Har ikke vært i utlandet. Så skremmende, hvor bor du om jeg kan spørre? God bedring ❤️ Anonymkode: f012f...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 10. mars 2020 #12 Del Skrevet 10. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så skremmende, hvor bor du om jeg kan spørre? God bedring ❤️ Anonymkode: f012f...586 Takk for det Bor på Vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #13 Del Skrevet 10. mars 2020 11 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Ta en telefon til din kommunes smittetelefon i morgen. Ettersom du ikke har hatt feber tviler jeg på at det er Korona. Jeg har fått det påvist og har badet i egen svette i ukesvis.. Ukesvis ? Når ble du syk? Anonymkode: 6d194...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 10. mars 2020 #14 Del Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ukesvis ? Når ble du syk? Anonymkode: 6d194...b11 Akkurat når vites ikke (siden det ikke er en direkte link til noen som har vært ute og reist). Påvist ble det først nylig. Er et større bilde her, men ønsker ikke bli identifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #15 Del Skrevet 10. mars 2020 2 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Akkurat når vites ikke (siden det ikke er en direkte link til noen som har vært ute og reist). Påvist ble det først nylig. Er et større bilde her, men ønsker ikke bli identifisert. Var du i store folkemengder? Skremmende om du tok forhåndsregler og likevel ble smittet Anonymkode: f012f...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 10. mars 2020 #16 Del Skrevet 10. mars 2020 25 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Jeg er en av de som ikke har et kjent «opphav» til smitten. Har ikke vært i utlandet. Hvorfor ble du testet? Det virker som det er ganske strengt på at ingen som ikke har vært ute og reist i risikoområder blir testet. Testet de deg for influensa og når den var negativ så testet de for corona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #17 Del Skrevet 10. mars 2020 28 minutter siden, Grandidosa83 skrev: Akkurat når vites ikke (siden det ikke er en direkte link til noen som har vært ute og reist). Påvist ble det først nylig. Er et større bilde her, men ønsker ikke bli identifisert. Jeg skjønner jeg bare lurer på hvilken tidspunkt du begynte å føle deg syk. Altså de første tegnene. For jeg er som sagt overbevist om at det jeg hadde ikke var vanlig influensa! To dager etter at barna kom hjem fra London ble de to første corona smittede oppdaget i England! Så det er stor sannsynlighet at vi har hatt det mye lenger i landet. Men uten test ingen diagnose Anonymkode: 6d194...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 11. mars 2020 #18 Del Skrevet 11. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner jeg bare lurer på hvilken tidspunkt du begynte å føle deg syk. Altså de første tegnene. For jeg er som sagt overbevist om at det jeg hadde ikke var vanlig influensa! To dager etter at barna kom hjem fra London ble de to første corona smittede oppdaget i England! Så det er stor sannsynlighet at vi har hatt det mye lenger i landet. Men uten test ingen diagnose Anonymkode: 6d194...b11 Jeg har vært syk (ikke kronisk) over lengre periode. Korona ble ikke ansett som sannsynlig fra starten av, men ble sjekket i denne omgang. Ellers er det litt vanskelig å forklare hvordan det «føles». Syk er syk, og for oss menn er jo selv en forkjølelse en nær døden opplevelse... men for min del har det skilt seg ut med vedvarende og tilbakevendende feber/svimmelhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 11. mars 2020 #19 Del Skrevet 11. mars 2020 6 timer siden, Sermina skrev: Hvorfor ble du testet? Det virker som det er ganske strengt på at ingen som ikke har vært ute og reist i risikoområder blir testet. Testet de deg for influensa og når den var negativ så testet de for corona? Tror det var fordi jeg har blitt testet for ulikt i flere runder, og nå bestemte man seg for å kjøre på med «alt». Det var på ingen måte slik at min smitte ble forutsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 11. mars 2020 #20 Del Skrevet 11. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var du i store folkemengder? Skremmende om du tok forhåndsregler og likevel ble smittet Anonymkode: f012f...586 Har levd vanlig i grunn. Ikke konserter og lignende, men man handler jo nødvendigheter osv så lenge man ikke vet at man har noe som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg