Gå til innhold

Rømme fra problemene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som ikke har blitt vellykket i Norge og flyttet til utlandet med mann og barn? 

Altså rømt fra problemene? 

Jeg har ikke problemer i den forstand, men jeg er 30 år og en bachelor jeg ikke får gjort noe med. Får ikke noe annet men ringehjelpjobber.. 

Jeg kommer nok til å gjøre det jeg skal om vi blir boende, men det kommer til å ta tid.. Noen lykkehistorier her? 

Anonymkode: 52d4d...d89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å møte nye utfordringer på den måten kan være gøy og givende. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hentacruel skrev:

Å møte nye utfordringer på den måten kan være gøy og givende. 

Hadde det vært før barn, hadde jeg nok hivd meg rundt, men så er det viktig at alt er stabilt og trygt. 

Jeg snakker flere språk, så jeg kan reise flere steder, men mangler utdanning:/ 

Anonymkode: 52d4d...d89

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du flytter til nytt sted, vil fortsatt mulige problemer følge med. Det eneste er nye folk og det kan føles som å starte på nytt. Jeg har tenkt det samme selv. Men ser det ikke på dom rømming fra problemer. Selv om jeg hadde flyttet til utlandet, haddd jeg jo tatt tak i meg selv og problemer. Noen trenger faktisk det, og utlandet kan bli et friskt pust på hva de trenger. 

Som person her i norge er det heller ingen som liker meg.verken ingen venner ellee noe og får ikke jobb... 

Anonymkode: d64c9...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...