Gå til innhold

Tid for hjem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller ble hu dama veldig mye lenger på vei fra de dro og til de kom igjen? 🙈😂

Anonymkode: 34a01...093

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går laaaang tid fra de er der og ser på prosjektet til de setter i gang. Tenk bare på alt som må planlegges og bestilles før å få gjort såmye på kort tid. 

Anonymkode: 9a069...296

AnonymBruker
Skrevet

Dette programmet har virkelig tapt seg. Synes det er best når programleder Kjersti tar saken i egne hender selv og er designer, for hun tenker i alle fall på at det skal bo folk der i ettertid. Hun er god på hager og jeg synes de fleste hagene hun lager blir flotte. 

Disse fisefine designerene tar helt av i hjem hvor det bor småbarnsfamilier. Svevende spisebord kun festet med kjetting i taket, hvem vil ha småunger sittende å spise rundt et slikt bord? 

Eller hun designeren som ødela noe som kunne blitt et vakkert kjøkken ved å male både vegger og tak kølsvart så knøttlille kjøkkenet ble enda mindre enn det først var. 

Disse kunstverkene til Kjersti kan jeg dessuten se for meg er noe av det første som går i søpla når huseierene har takket for hjelpen og kameracrewet har gått hjem. Mye ræl. 

Det begynner å bli pinlig å se reaksjonene til familiene når resultatet er klart på slutten av episoden, jeg ser det er mange som er skuffet. 

Anonymkode: deef7...4b2

• Liker 7
Skrevet

Synes det er morsomt å se resultatet,  men synes programlederen og han maleren er så slitsomme!!! Skal liksom være så morsomme hele tiden. Det kunne vært gøy hvis det skjedde en gang,  men ikke når skal skje i alle programmene og hele tiden.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker mye av det de lager jeg :) selvfølgelig ikke alt, men blir som oftest fint! Tror ikke folk melder seg på om de ikke liker stilen.

Anonymkode: e91ed...779

AnonymBruker
Skrevet

Elsker mye av det de lager, skulle gjerne hatt de på besøk selv, men da måtte jeg kunne lagt ned veto mot enkelte designere (og fargen curious mind). Synes det meste Kjersti lager er knallbra! Hun har et godt øye for hva som funker. 🙂 

Anonymkode: bd5ee...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Synes ofte de er flinke og får til mye kult, men det de gjorde denne uka var ikke pent.. Rødt vegg-til-vegg teppe og knøttliten peis på en svær vegg med metall bak. Veldig mye rart der. 

Kjersti skulle fått sluppet til i hagen min da :) Og jeg synes maleren og snekkeren er koselige jeg! 

Anonymkode: 771bd...795

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...